2008年10月13日 星期一

10月敗家記之Maybelline

今個月敗左好多野~ 首先分享既係Maybelline

終於去左朗豪坊啦!
其一目的係要敗MAYBELLINE的眼影筆

之前在屈記試過色, 顏色好靚
而且防水防油能力強勁  大力搓都不甩色 超持久
還有最後1點就是價錢便宜 只是$59@

本身只是買了4支+MOISTKEEP BASE(面部產品8折中),
夠$200又JOIN VIP
但因為送COUPON關係又買多3支
即係8色中我買了7色! (無買個色是SILVER)

大家睇睇相







每色系都很喜歡啊!!!!!



之前用過PORE ZERO BASE好用
今次再買MOISTKEEP BASE




以為MAYBELLINE之行完結?????? 錯了!!!!
因為買滿$40就送一張優惠卡,
每張包含$10 COUPON($100用1張)和1個英文字母
如果你砌到FACE/LIP/NAIL/EYE就會得到相關禮品
下圖如示



買兩次分別得到9張優惠卡,
即9個字母啦 我竟然可以砌到FACE & NAIL
心諗NAIL應該換甲油,FACE換BLUSH吧
誰知BA跟我說, FACE係在面部產品中任選中1件
好著數囉>~~~~~~<" 最後我就揀左盒angelfit2 way
其實之前已經買過~粉質細滑但會沈澱
ba就話可能係我用PK色系唔岩
就建議我用OC-0 即全色系最淺色 ...
(我上次無試OC-0, 但試OC-1已覺深色)

雖然只係贈品, 但BA又幫我揀色/試色 好有HEART!!

之後NAIL就揀左5 DEEP CORAL
係橙粉紅色 我見個BA都搽得幾靚
其實我個陣都花多眼亂 但個BA係咁試色俾我睇 再讚!!!!

      ↓我只是禮品↓




今次係MAYBELLINE買得好開心
1來有野送,  2來個BA真係好好人
以後去MAYBELLINE都會去返專門店買
如果大家想買都可以私下問我VIP 會有88折
同埋面部產品(BASE+2WAY+遮瑕等等)做緊8折(非會員都可)
但幾時完結個BA都話唔知~ 所以想買就盡快啦 ^^

伸展: Maybelline angelfit base and 2way foundation sharing




同場加映:DHC 65折甲油+Q10遮瑕膏





我不嬲鐘意DHC甲油→快乾,易塗, 持久 (缺點係某些色號難均勻)
至本月尾都做緊2支65折, 平均$23@ 好抵!!!!
不過有D色已經斷左啦! 有買襯手

沒有留言:

張貼留言