2008年10月31日 星期五

Happy Halloween

哈 過左一個好開心&豐富的halloween啊!
同hubby去左黑色迪士尼




話明HALLOWEEN,
當然唔少得PUMPKIN KING 阿JACK啦!!
HUBBY好鐘意佢架!!


我地係買evening trickets
雖然佢話開6:30-11:00
但未夠鐘都放我地入去lu 而且都唔使排隊


入到樂園真係好興奮
馬上感受到歡樂的氣氛
這也是我喜愛迪士尼的原因

同hubby即刻玩space mountain
雖然係halloween version, 但同之前都無咩分別既
睇相先好笑!!!hubby個樣。。。。。
(哎YA 唔記得影相tim)

之後就去玩大街詭異酒店
排左15分鐘咋!!!! 爽過OP好多囉




玩完出黎睇巡遊
整個巡遊氣氛都好好
音樂+跳舞+服飾 成件事都好型


我的DREAMMAN阿JACK啊!!!!!!!!! hahaaaa
佢好型唷!!!!!!



我地要跟住 "嘩哈哈" .........

除左jack, 當然重有其他啦






8點就等睇煙花 坐第7,8行啦!
(重記得上年平安夜我地坐頭1,2行)



CASTLE不同顏色就有不同感覺


開場啦!!!!!!!!



我真心覺得 ........好浪漫




完煙花就去玩另1間鬼屋 森魔詭域
依間就排左40分鐘啦

內裡既設計幾好架! 亦有驚嚇位

不過最煩係跟住我後面既男人
係咁同佢女朋友講d鬼係人扮架驚咩喎
鬼唔知阿媽係女人咩!!!!!
(不禁令我諗起focum有人開post問:聽人講OP d鬼原來係人扮架!!??)


玩完就經森魔探險路去幻想世界啦
玩返小小世界 上年x'mas黎都未開




又係好童話既遊戲 介紹地球村
一路上播住不同語言的"世界真細小"
播到廣東話我都跟住一齊唱 哈哈


玩完就過明日世界
巴士光年星際歷險
雖然已經第3次玩 但我都係超廢囉
拎得萬幾分咋!! hubby係我20倍囉


最後係美國小鎮大街睇紀念品


再係噴泉影相



咁就離開樂園啦!!!
不過halloween節日尚未完結,
再之後過MK dinner (卦住玩成晚都無食野)
join hubby朋友仔睇SAW V
雖然鏡頭好血腥 全程都拖實hubby

舊瓶新酒都咁話, 今集總算開解哂上回的線索
雖然今集留下的伏線不多 但死硬派既我一定會睇

睇完BB就送我回家, 一路上同BB傾返SAW V劇情
不知不覺就回到家LU~~~~

睇睇手袋 ...

原來我收到/拎到咁多貼紙
有10款HALLOWEEN (共有15款!無阿pooh啊!)


後記:
今年第1次玩DL(迪士尼)~上年玩OP(海洋公園)
感受各有不同!

OP:鬼量多 幾乎行幾步就有隻 驚嚇感重
   鬼屋多 今年有8間 實有一間嚇到你
   排隊時間長 受歡迎既要排成個幾兩個鐘(1間喎)
   人流控制麻麻
   除左鬼屋亦有halloween歌舞 但唔特別&稱不上靚 (表演係FOR排隊解悶)

DL:鬼量少 成晚我只見到3,4隻!
   鬼屋少 只有兩間 但質素不俗 嚇到人
   排隊時間短 我分別排左15&40MIN咋
   人流控制好 一路上有不少職員GUIDE住
   除左鬼屋亦有夜光鬼魅巡遊、煙花  型&靚&浪漫

其實兩間都鐘意
要靚去DL 要驚去OP
但以我計 去OP真係買FAST PASS好過(但貴囉!)
我上年買普通 真係排隊排到忟
所以今年就揀左DL玩
以我個人計 係開心D


沒有留言:

張貼留言