2008年10月14日 星期二

6B GIRLS gathering & 唱k慶生日

收到相啦! 即刻發post先~

上星期6係中6女仔既gathering
咁耐無見大家梗係要參與啦! 好掛住你地啊!!

我地去左TST dinner同影相

♠ 我&阿4♠     每次夜拍總係研究開定唔開FLASH會靚D



♣之前我講既夏日妝容就係上圖所示啦♣
不過我個晚化左over 15個鐘未補過, 底妝都溶哂LU



↕依兩張係用我手機影 爭好遠囉!!!↕



我地重搭船tim啊! 好低B咁由TST過CT再過返TST
搭船途中重遇到班PK      
佢地夠膽撩老娘啊!!!!!!! 未死過
撩人都用第2個藉口啦! 係MIX既就唔會操得一口流行廣東話
無鏡照都知自己勁黑面 重夠膽係碼頭等我扮問路?!

UM...其實撩我唔係罪, 只係佢地把口真係好賤!
(你柒時柒, 唔好拉埋我啊大佬 我唔係妹妹仔黎架)


一開FLASH就影到我塊面勁油 ...>~~~~~<"

之後又影下相...




APPLE男友黎接佢走, 我都去左搵HUBBY
個晚係卓軒生日 去左唱貓頭鷹
個晚重玩得好開心 好搞笑 hahaa
玩左成晚真係RELAX左好多!!!!

第2日繼續同HUBBY一齊
就算佢打機&我溫書都覺得好開心

沒有留言:

張貼留言