2008年10月30日 星期四

where are you, time?

考完itels同advertising啦
但心情還未放鬆....

因為我一份assignment都未做過!!!!!!!!

下星期3就要嘔到份1500字essay出黎
重有soci.份project, photoshop張圖啊!!!!!!!!!!!!!!!!

重有重有 ....
我既微型小說, advertising, reading, media project
還有其他幾份...................

一諗起我就想喊啦>~<" crazy!!!!!!!!!!!!!!

我今個sem讀5科都做到死死下
咁下個sem點算?!?!


尋日test完已經即刻發燒 (發功後遺症)
夜晚又同hubby argue ......喊左好耐囉!!!
(全靠傷風通我先透到氣 xdd)
重發哂脾氣唔去黑色迪士尼

當然 最後梗係被屈服啦!!!!
哼 幾時都係BB話哂事架啦 ...


p.s.
我真心覺得自己好大方架
3啖吻就將所有野忘記哂

沒有留言:

張貼留言