2009年5月2日 星期六

新地盤 theZtyle

來不及找新地盤 卻有新地盤招攬了我
http://babyalpha.theztyle.com
她們為我做了這個link 好讓我記下呢!


文章就是blog了!


多多指教


12 則留言:

  1. BABE'你以後唔用Y.blog啦?
    [版主回覆05/03/2009 17:42:00]唔係啊!! 其實係咁岩佢地招攬我做<網上美容編輯> 我貪新鮮開黎玩下 而且個邊有好多熟悉面孔 666,小知,rainbow,amy都係個邊開左acc 但我唔會放棄依邊架! 除非yahoo del我個blog啦 哈哈

    回覆刪除
  2. 不再來這裡?
    [版主回覆05/03/2009 17:40:00]不是啊! 到時應該會兩邊走 雖然依邊咁多限制, 但我又邊捨得你地喎!!!

    回覆刪除
  3. 去到那裡都會一直追啊
    [版主回覆05/03/2009 17:39:00]好感動啊!! 你地真係好sweet!!

    回覆刪除
  4. babe~~~~已經走過一趙啦~XD 不過個邊留言係咪要申請a/c呀~??
    [版主回覆05/03/2009 17:39:00]其實我都唔係好清楚啊! 重未摸得熟 不過我知道有好多blog已經被招攬過去啦 你有收到類似的回應嗎??

    回覆刪除
  5. 幾驚你唔用呢邊BLOG
    等我都BOOKMARK嗰邊先
    [版主回覆05/05/2009 14:17:00]放心啊! 暫時都唔要放棄住 應該個邊只會POST美妝 不過依排係咁玩個邊, 好少理依邊 你都開個ACC玩啦

    回覆刪除
  6. 係呀佢地果邊有send email 黎ar ma:p ~~~kaka
    [版主回覆05/05/2009 14:17:00]係啊! 佢收左好多兵啦! Y 格無人要啦

    回覆刪除
  7. 剛去了你新地盤一趟~~
    但完全摸不著用法~~
    anyways,congratulation for becoming beauty editor~
    [版主回覆05/05/2009 14:15:00]只係頭銜黎, 我又邊有資格喎! 你都開個acc玩玩啊~~~ 多人玩熱鬧d啊 哈哈

    回覆刪除
  8. 佢地都幾識做喎~~
    [版主回覆05/05/2009 14:14:00]係啊! 最緊要係效率快~ 問佢野, 唔使10分鐘就回應!!! 勁buy!

    回覆刪除
  9. 我都被招攬了
    [版主回覆05/05/2009 14:13:00]好野!! 個邊見啦~~ 加我做好友啦

    回覆刪除
  10. 哈哈, 勁多bloggers都比果邊收攬
    [版主回覆05/05/2009 14:13:00]係啊!!! 收兵啊

    回覆刪除
  11. 依家佢都仲係forum一邊,spacce一邊... 新野真係難上手 =P
    [版主回覆05/05/2009 14:11:00]係啊! 不過佢地效率好高啊! 尋日要求既今日就做到 希望留言個問題盡快解決!!

    回覆刪除
  12. 呢排yblog咁麻煩,正係佢地發圍既時機呢!!!XDDD 我呢d人流少既blog佢地暫時未有興趣住!
    [版主回覆05/05/2009 14:11:00]我諗佢就係睇中我地有不滿毛開acc留言埋手! 係佢地未留言到姐!! 你個blog咁正咁多mac!!! 不如你自己都係度個邊開返個acc啊!

    回覆刪除