2010年1月8日 星期五

台北甜蜜蜜DAY1:SWIIO→台北車站→永康街→饒河街夜市

五天四夜的行程轉眼就完了,在台北那五天真是過得超超超超級快樂!
這是我第一次自由行,也是第一次跟男友去旅行,
為著這次的感動,就讓我用文字跟圖片一一去紀錄吧!



DAY1:SWIIO→台北車站→永康街→饒河街夜市


雖然搭11:30機,但原來都要好早起身,個樣勁腫
都已經係第三次去台北啦,依然十個興奮,
大概是因為整個行程都由自己一手一腳砌出來吧。


天空上的午餐:


味道跟賣相已比我想像中好得多。


落機三件事:



1. 買電話卡

香港打漫遊好貴,亦唔方便我地跟台灣酒店聯絡,
同埋機場買的可以即時用,NT$300送$50,跟HUBBY去10日都夠打。



2. 申請旅青卡

鎖匙扣就是旅青卡,係好多博物館、文化館都有得平,
例如故官、袖珍館、101,甚至美麗華摩天輪及六福村也有呢!
15至30歲青年不妨申請唷。



3.機場巴士



台北跟香港好唔同,佢有好多巴士公司,
我們搭飛狗,都係貪佢少中途站,又可以去忠孝復興站。




經過1小時車程,我們就在忠孝復興站下車LU,
之後買張悠遊卡,類似香港八達通,搭車方便捷運又有折,一定要買啊!



去到後山埤站LU,原來離SWIIO超近!超好!


訂唔到中房要細房,





麻雀雖小,但五臟俱全,其實最重要係乾淨同方便。



之後就去台北車站LU,先找期待之久的六福。





勁難搵啊!



我還以為像香港的龍城,原來裡面係好細,而且貨品好像舊舊的,空手就走LU。




之後就到統一元氣館,先去台灣故事館



裡面唔俾影相架!不過入去見到三個香港女仔不停影又大聲講野 =3=

裡面其實唔太吸引,不過套票會有NT$150 買野,都買左少少手信


之後HUBBY就上去3/F睇GUNDAM,





我就落2/F大創專門店逛逛。




接著去後面的光南大批發,


裡面咩都有得買,直頭雜貨店咁。



落返去搭車,好好彩俾我地見到咖啡包,



真係好味道!咖啡味同裡面奶黃味好香,好好食呢!



晚上去了永康街,因為HUBBY臨時想食鼎泰豐,



點了三樣


蟹粉小籠包,比普通小籠包貴得多,但HUBBY話旅行就無所謂啦,
不過真係好味,皮簿蟹粉同肉比例剛好。





糯米燒賣,唔好食!食剩一半,店員建議我們拿走,



可惜最終都係掉左。


雞湯勁濃味,好好飲,HUBBY大讚!

不過湯煲咁耐,雞都變鞋,依個要扣分。



HUBBY勁滿足呢!



埋單都要二百幾,聽說香港價更高。


鼎泰豐充滿濃厚商業味,不是HUBBY想食我都未必去,
不是說不好味,只是去旅行吃到民間小食才有意義。



之後就返SWIIO,搭TAXI到饒河街夜市,
司機好好人,又提我地留意夜D要加錢。



食好多!胡椒餅、蚵仔麵線、藥煲排骨、杏仁茶等等,

應該算是胡椒餅最好味,杏仁茶好濃,其他都一般,純粹我們意見。

台灣飲品真係好濃味,
買左杯蘋果多多都會放兩支益力多,在香港最多半枝溝水。




搭返TAXI返SWIIO,點知司機勁繞路!
本身都算數,但一條直路行勁耐都未到,重係咁扮野,重想繼續繞!
最後忍唔住同佢理論,原來激氣上黎1分普通話都會變流利,
個刻覺得自己好勇,好彩HUBBY亦醒目無俾晚上附加費佢。




是日行程就此完結,請繼續收看!

沒有留言:

張貼留言