2010年1月10日 星期日

台北甜蜜蜜DAY2:市政府站→故官博物館(上)→士林夜市

又來到第二天LU,訓到好晏先起身,抖足精神再出發!



DRESS UP SNAP*

條裙只係$59, 不過買完覺得腰位太高 著得怪怪 


今天的行程:市政府站→故官博物館(上)→士林夜市


搭兩個站就到市政府,首先就去台北探索館,

位於政府大樓裡面,



每層窗口都有不少盆栽植物,感覺好綠化呢!

講返台北探索館,免入場費、分兩層,主要講台北發展,
裡面都幾多野睇架,遊戲又INTERACTIVE,好得意!


其中一部機可以求籤,



我求到上上籤啊!YEAH~~~~~



連HUBBY都求到上上籤!不過佢話裡面一定全部上籤喎!(E~ TUM下人都唔得!! )


睇完就去新光三越買手信同行街啦!

台北真係好多三越同SOGO,單是市政府站的新光三越都有四間,
我地去左A9 填肚,試下地道午飯先,


我的:


米粉同菜都好味道,因為醬汁正,煮既都變得好味。
豬紅湯超一般,加胡椒粉應該好味好多。



愛人的:


台北好多蚵仔小吃,這個蚵仔煎有少少似蠔餅,不過佢係濕口些,
夜市的比較煎得乾身,不過我同HUBBY都覺得香港蠔餅係好味D。

魯肉飯一定易入口,魚丸湯好好飲,比我豬紅湯好得多了!



在三越美食廣場食野好平,平均都係$3x,野飲又平,
比起香港大食代抵好多,同埋少人環境又舒服,地方大連張枱都闊落好多。


之後就去A4館同A8館買手信,
HUBBY買了香芋糕(定係香芋果凍??)俾他MAMMY,

HUBBY重留意到有臘筆小新很常吃的零食,
唔係餅乾.而係一條條甜味麥芽條似的,(我好無記性....連名都講唔出!)
不過原來唔好食既!


我就當然少不了買雞蛋布丁啦!





勁好味!凍吃一流!不過要留意,只可以存放五日咋!
帶返香港最好臨走買,忠孝復興亦有專門店呢!



一人一包江記華隆豬肉紙,



一塊塊米色的杏仁片,但味道不濃,
不愛杏仁味的我都大呼好吃,薄薄一片好脆口呢!


HUBBY買了油膏給我媽媽,



MAMMY事前叫我一定要買支油膏,因為上年她在高雄買過,
滾菜後點些油膏係勁好味道架,當然亦有好多用途,
佢質地類似蠔油,但味道完全唔同,因為我絕不食蠔油,但油膏就好OK。


油膏有平有貴,最平幾十,最貴幾百,這枝都算中位價錢,
因為佢都算有牌子高濃度不含防腐劑,
同埋油膏係台灣都係國貨,買支靚既都接受到,最後當然多謝HUBBY。



買完手信就搭車去士林站,轉巴士去故宮博物院,
不過我地太遲了,去到已經唔俾入,
最好笑係華航送俾我地既門票已經過期,都唔知送黎做咩!><!

雖然我第一次去台灣時已經睇過小白菜,
不過HUBBY話故宮必入,因為佢打HEAT PROJECT成日係個度守城架!
HAHA,好啦~後日我地再去過,不過都有影定相先!






HUBBY就係守係到啦!







HUBBY諗起打機心情大好
重同我影左好多相,好開心呢!



拍三連拍,我地扮守城,
最後一張勁好笑,第一次見HUBBY笑得咁燦爛啊!


其實平時我地就係低低BB,咁先夠開心嘛!




影到孔子的咀咀。










YEAH~~


影完相就去士林夜市啦!



食食食,因為食野唔方便影相,用文字介紹:(純個人感受,不喜勿插)

烤豬肉菜卷:
NT$10一粒,好平,但裡面全是蔥段,蔥粒我都食姐,
成堆蔥真係好麻麻,有外國人買完幾粒又幾粒,
我誠意推薦佢黎香港食金菇肥牛卷,包你一試難忘!


豪大大雞排:
雖然聽過無數人話難食,但真係港人必食,
唔試唔知,試完就知真係好難食!
雞皮勁粉,皮同肉係分開,唯一可取係平,$50有兩塊面咁大既雞扒,
夫復何求?


麻辣臭豆腐:
登登登登~台北之行難食榜第一位,無物夠及,怪豆腐加怪湯,
勝在有個位坐下俾我食埋塊雞扒。


大腸包小腸:
有諗頭,出面係糯米,入面係台灣香腸,味道普通,食完好飽。


糖炒粟子:
同香港差不多,不過加了冰糖,味道較甜。


愛玉冰:
好好飲,買了兩杯,珍珠愛玉冰及檸檬愛玉冰,
後者好飲好多,愛玉本身係無味,像JELLY,口感好好,甜飲好味道。


士多啤梨冰糖胡蘆:
我同HUBBY純粹為左幾粒士多啤梨而買,HAHA。


食飽飽都好早,我就提議去美麗華坐摩天輪,
HUBBY竟然都話好,就去搭SHUTTLE BUS,
點知一上車,無位坐兼架車備震奇差,
10分鐘裡面我同HUBBY不停震,場面好搞笑。



去到美麗華,比我想像中大同靚呢!
學生飛坐摩天輪,



嗚~~~我竟然唔記得影摩天輪!太心急啦!


無等透明箱,坐普通箱,



摩天輪上得好慢好慢呢!

望落去都幾浪漫啊~



因為同你嘛~



YEAH!



玩完摩天輪就落下層誠品打書釘,
11點就回到SWIIO LU,要早些休息,明早去九份LU~~~~



謝謝收看,下回續。


沒有留言:

張貼留言