2010年2月1日 星期一

情人節的首選禮物

兩星期前,有幸被ZTYLE選為特選用戶作問卷調查,
當初填問卷純粹為改善ZTYLE的功能,沒想到事後竟收到大佬B的電話留言,
說有份「筍野」會寄俾我,嘩,聽到「筍野」當然萬分期待!



從速遞員口中知道是LOREAL GROUP寄來,
但LOREAL GROUP有咁多牌子,
LOREAL/SHU UEMURA/KIELH'S/BIOTHERM/MAYBELLINE等等等等,
好難估,但又忍唔住係咁估,女人!




登登登,終於收到啦!




原來是KIEHL'S!絕對是驚!喜!萬!分!
BABY還未來得切猜想是SKINCARE/MAKE UP,已經忍不住打開了!



嘩~~~!!!!!!!!






勁多野!勁靚!勁正! 

望住份禮物我直頭呆左二分鐘,完全無諗過咁大手筆,
而且樣樣正品,配上乾花襯托,令人有種好幸福同好溫暖的感覺! 
謝謝KIEHL'S!




最令我驚喜是收到Carrie Chau設計的鏡子連布袋!




我一向都好鐘意佢,插畫得意又特別。

最欣賞佢常與不同品牌合作慈善活動,
而今次Kiehl’s將代表Carrie把100%設計酬勞捐予「香港弱能兒童護助會」,
為弱能兒童提供醫療、外科手術、復康及教育服務等醫療及支援服務,非常有意義。




福袋同鏡子不但設計美麗,重好實用,




 





每天都帶在手袋,真是越望越喜歡!


除了Carrie的設計酬勞,
Kiehl’s亦會將所有唇部護理產品的淨收益捐予「香港弱能兒童護助會」,
Kiehl’s的護唇膏一向口碑極好,平日男友好憎搽Lip Balm,
但知有兩支Lip Balm#1都主動叫我送支俾佢,可想而知它家護唇膏真係好出名!


今次有機會試哂4支,效果真係頂呱呱!抵佢大熱咁好賣!





左起:
兩支皇牌產品Lip Balm#1,無味跟BEAR味都是極潤,效果持久,
BABY一向咀乾,一年四季都要帶備Lip Balm,這兩支質地薄但潤澤,實在好岩我!
尤其BEAR味氣味清香不造作,對氣味挑剔的我都禁不住大讚,一定要試!



Lip Balm#1跟Lip Balm SPF 15& Lip Gloss的咀口不同,




後兩支是斜角型,使用時就更方便,如果四支都是斜角型就更好了!=]


Kiehl’s真係好貼心,在早上可以選擇Lip Balm SPF 15,
你有留意到愛曬太陽的人都有一雙黑黑的咀唇嗎?
一點都不好看!所以千萬不要忽略唇部防曬,跟面部防曬一樣重要唷!


約會時可以使用Lip Gloss,
望落唇彩顏色好深,上咀卻非常自然,




而且有陣不造作糖果香味,睇黎Kiehl’s產品氣味同我真係好夾!



讚完Carrie Chau設計跟Kiehl’s Lip Products,
當然不少得Ultra Facial系列的 3steps啦!



p

這系列BABY在兩年前已用過TRAVEL SIZE,
由於潔面及爽膚產品不含酒精及有溫和的保濕成分(橄欖油、維他命C及E、甜杏仁油等),
用後不乾燥,亦非常合敏感皮膚使用。



而Ultra Facial Cream更含有冰河醣蛋白,幫助減輕水份流失,





 


配方包含優質橄欖油,BABY也說過含油份的CREAM鎖水功能比沒有油份高,
即使到翌朝重FEEL到CREAM的存在。



原來這份BOX SET是情人節禮物,








對BABY而言,這更是一份又有意義及窩心的生日禮物呢!
(BABY在情人節前夕生日






雖然Kiehl’s x Carrie Chau•Give Love護膚套裝沒有我這份豐富,




但$460已有齊Lip Balm #1, Kiehl’s Lip Gloss, Ultra Facial Cream及
Kiehl’s x Carrie Chau•Give Love鏡子連布袋一套,全部都是實用的正品。

不論送給自己、家人、愛人、朋友都是明智FIRST CHOICE,
希望看完這篇文章會喚起大家的愛心,
一起支持Kiehl’s為「香港弱能兒童護助會」的兒童打打氣,伸出援助。







感謝看到這一句的您們。


6 則留言:

  1. heehee~當中3支LIP GLOSS我都試過了~堅好用呀~ 不過味道是怪怪的...XDDDD~除了粉紅色未試過之外..HAHAHA 我和你都是超敏感人耶.....kiehl's一定無問題laaa
    [版主回覆02/02/2010 17:11:00]Lip Balm #1個味道我接受到啊! 反而係spf15個支都有陣防曬味唔係咁鐘意, 我諗只會夏天出街先用佢! hahaaa 粉紅色個支好香 係糖果味黎來又唔會好假 好鐘意呢!!

    回覆刪除
  2. 好正呀lee個set~~我都係佢LIP GLOSS既fans~~不過咁耐之來我都係次次用到唔見左,而唔係用哂
    p.s.我有睇哂每一句呀..baby你係一個好善良既女仔呀>3<!!!
    [版主回覆02/02/2010 19:01:00]哈哈 你同我一樣咁大意啊! 我都係好大頭蝦周圍擺, 前排著返件大褸先發現有支lip balm係袋口, 唔見左成年又出現返 ! hahaaaa KB, 我睇完你篇文我都覺得你好SWEET好真, 好想深入認識你呢!(我好似金魚佬AR HAHA) 我等你下一篇架!!

    回覆刪除
  3. ♡ Isabel ❤姬子 ♡2010年2月2日 清晨5:48

    我喜歡個鏡子和布袋,好令呀~
    [版主回覆02/05/2010 02:21:00]你都鐘意CARRIE SHAU, 佢連新年8達通都設計埋 去留意下啦! ^^

    回覆刪除
  4. babe~~~你好細心呀!!!!!hohohohohoho
    連你都讚佢支lip balm好, 我都去買返支先!!!!
    係喎, 咁佢既補濕你覺得ok唔ok呀??我都好想試下呀!!!!!!
    [版主回覆02/05/2010 02:23:00]佢支lip balm真係好好用啊! 最鐘意佢質地薄得來又好潤! 補濕係CREAM黎, 我覺得補濕功能一般, 唔會話用到你皮膚勁靚, 但係普通補濕都可以做到!

    回覆刪除
  5. 真係好正bor
    [版主回覆02/05/2010 02:23:00]係啊! 好豐富既情人節禮物呢!

    回覆刪除
  6. babe~~~我買左喇!!!!!不過lip balm無梨味, 得返紅莓味....好彩味道都可接受!!!!lip gloss隻味都好香呀!!!!至於盒cream我俾左我男友用呢
    [版主回覆02/06/2010 01:29:00]TINK, 你好快手同埋好心啊!! 今次可以幫到弱能兒童護助會! ^^ 我未用過紅莓! 不過梨味真係好香,,, ! lip gloss都係!! 同埋佢香得黎唔係好假好人工個種... 好鐘意!!

    回覆刪除