2010年7月5日 星期一

大餐抗肥法: 餐前餐後小撇步

看過我澳門美食旅之後,
大概都覺得BABY不會為減肥就放棄美食的享受。
美食當前又怎能抗拒,何況我是個極度為食精。



不過,
即使暫停減肥計劃,
也不代表放肆脂肪增加,任由體重不斷增加,
那之前努力的功夫竟不前功盡廢,
到時再減過就更辛難,
何況YOYO EFFECT(搖搖效應)會加快女性老化,
絕不可以啊!


所以在大餐前後,
我都會使用一些小法寶對抗脂肪,
在大餐前30分鐘,



我會先食兩粒消脂甲殼寶。


消脂甲殼寶不是藥物,主要以甲殼素運作,
甲殼素就像是「脂肪海綿」,它會吸取油份並帶走排出體外,
所以對食油膩大餐就更合用。




ANGEL FACE 唐安麒產品,
其實坊間有好多以甲殼素作減肥的補充劑,在萬寧及屈記也不難找,
我選唐安麒除了價錢OK ($500/90顆)及口埤不錯,
而且它以納米技術使甲殼素份子更小,吸收及抗油效果就更顯著。


在剛買回來時候,
我差不多是每餐前都會吃用,
但我發現這個東東只能抗肥而不能減肥,
所以現在只會在油膩的餐前才食用,
在澳門期間吃豬扒包和BUFFET前就有吃到了,
要記得是餐前30分鐘,不是吃完就馬上用膳。




用餐後覺得太FULL怕消化不來,
我會飯後沖上一杯荷葉草本茶,



手上已是舊包裝了。


之前聽唐安麒說過荷葉草本茶無潟藥成份,
我亦覺得它不像保秀麗般極搞肚痛,
不過它亦會增加去大號次數,
由我平時一天一次增至飲完翌朝三、四次,
肚會痛,但便便不是水狀那種,但亦不是去宿便,
就像那種幫你排出前一餐的食物。

建議翌朝留在室內才好飲用,否則搵廁所都好麻煩。
跟消脂甲殼寶一樣,不會天天飲用,
只留作急救作用。


溫馨提示:
荷葉草本茶並無咖啡因,即使晚上飲完亦不致失眠,
可知平日喝一小杯咖啡都會徹夜難眠。



剛才兩樣產品早在半年前買下,


當時找代購買,
價錢大概是原價的7折。


另外也試到皇牌纖體粥,



雖然ANGEL在BLOG上也分享過某些纖體粥的煮法,
但我太懶,買完食材後完全不願煮,
還因那些豆類放得太久而生穀蟲,
我DADDY清潔完全屋才發現是那包豆.......
好彩無鬧我咋。


所以都係買即食最方便!
我選五行因為食材特別,自己比較難煲,
它以自然界天地五行理論,金木水火土相生相剋之原理(唔知咩黎@@)纖體,
可是以一包纖體粥作代餐根本沒可能,完全不飽!!!
而且價錢也不划算,原價$120/5包,一包也要$24。




最近BABY就買了桂格的燕麥粥,




這個超平!
在澳門買$8.9/3包,香港則$10.9/3包,
我本身超憎食麥皮,但變成燕麥粥加上調味料就幾好味,
也許是麥皮一PAT PAT,真係好難入口。


但燕麥殼類含多種維他命而燕麥粥沒有,
所以不能以燕麥粥代替燕麥殼類囉。



建議大餐前後使用甲殼寶及草本茶,
之後一餐亦盡量以燕麥、蔬果類作主菜,
內含的水溶性及非水溶性纖維作清腸胃,
BABY就是以這個法則,
(在澳門外遊也不忘買SPECIAL K及豆漿做早餐,
難得HUBBY肯同我癲,錫哂你!
即使澳門外遊吃飽飽也沒使體重增加。




希望這次分享能給準備外遊的你們作TIPS吧。


7 則留言:

  1. 草本茶真係work去便便??
    [版主回覆07/05/2010 18:54:00]我覺得好得!!!!! 但我唔會長期飲用, 驚會依賴

    回覆刪除
  2. 我都有飲過荷葉草本茶呀~ 但我覺得好難飲
    [版主回覆07/06/2010 12:32:00]佢真係唔算好飲架! 但我都算接受到

    回覆刪除
  3. 我都好憎死麥皮,一pat pat見到都唔想食!
    [版主回覆07/06/2010 12:34:00]係啊!!!!!! 我重記得第一次買返黎...食第一啖就覺咁怪既, 諗住頂硬上, 點知第2,3啖食到我噁.... 實在太難頂啦!

    回覆刪除
  4. 草本茶難入口嗎?外遊都食到SPECIAL K做早餐,利害呀
     
    [版主回覆07/06/2010 12:33:00]我覺得ok ar! 唔係苦味 因為我地太HEA啦, 食完早餐訓係床上睇埋陳坤先出去 哈哈

    回覆刪除
  5. 係呀...可能係我唔受得佢種味 我D屋企人都覺得冇咩野~ 麥皮反而我OK呢~ 不過我係食煮食用個隻麥皮 將佢煮成咸既吞拿魚麥皮 我仲會落多少少水煮稀D嫁! BABY鍾唔鍾意食吞拿魚? 可以試下呀 我覺得好好食=]
    [版主回覆07/06/2010 14:24:00]如果煮食個種我覺得OK架! 因為一粒粒而唔係一PAT PAT, 同埋咸食亦會易入口, 我試過即食麥皮+鍊奶都係好難入口....>< 可惜煮食個種有D麻煩, 平時食早餐都好趕嘛

    回覆刪除
  6. 麥皮我都係超憎!!! 我都會食到嘔...
    [版主回覆07/08/2010 12:07:00]係ar...好難入口!! 頂唔順><

    回覆刪除
  7. 初年時有試過飲草本茶,但痾到我好像脫水般,越痾越水....超痛,以為是自己食錯野肚痛,停幾日再飲,又係咁,斷斷續續飲左幾日就放棄了~
    其實纖體粥同草本茶,係個別華潤堂都有得買,亦都時時有折,你可以去格下價!!
    [版主回覆07/12/2010 14:43:00]嘩~~~~你身體唔受得ar!! 真係人人唔同, 你唔好再飲了! 我搵代購買應該最平了! haha 我依d師奶仔最鐘意格價架!

    回覆刪除