2010年11月4日 星期四

*=初嚐大閘蟹=*

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/hairycrab/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



秋風起.大閘蟹。愛蟹人又點會唔知???! 儘管我一向不太愛吃蝦蟹,但在網路看到大家紛歎大閘蟹,確實好吸引!! 既然凡事總有第一次,我就把它獻給好友VIVI極力推薦的鈞記太湖大閘蟹喇!!



家庭式的聚會,有魚有菜有炒米粉,不過說到重點,當然是一盤盤的新鮮太湖大閘蟹喇!!***


Photobucket
 


鈞記的負責人王生更到場講解食大閘蟹的學問,由挑蟹、拆解至食蟹都講得勁詳細!! 原來是次的大閘蟹屬於大蟹等級(對上有特蟹同蟹皇),每隻重量大約4.8-5.1兩。

Photobucket


王生教路,挑蟹大小時要望清楚是否把蟹撐大才扎緊,因為這樣會*錯覺*令蟹看上來較大隻。

Photobucket


老實的賣家會把蟹腳收緊(如上圖)出售,而且扎蟹的竹繩亦不會超過3條。

Photobucket




除蟹口部位唔食得,心肺位也不要吃。記緊要把像星形的心肺挑出來呢!!
Photobucket

本身真係似顆星。。。。但被VIVI貪玩壓扁了!! ( >~~~<"!!! )






這隻像在呼喚我喎~~~~~~~~~~~~~~!!!

Photobucket



同蟹仔影返張相先!

Photobucket

我唔客氣啦!! ( "^__^" ) [未剪頭髮超混亂....]


Photobucket


謝謝美女BETHANLY的幫忙,全靠佢先拆得咁靚仔咋!! 人又靚又食極唔肥..羨慕死我喇!!


Photobucket


雖然我不太好蟹肉(主因係懶拆蟹...),但那些金黃色的蟹膏呢!!! 超甜!超滑!好味到震!!! 簡直無法抗拒!



由於大閘蟹屬寒性食品,食後記緊要滾杯薑水/茶暖胃!! BABY最愛飲薑茶,飲完真係好舒服好暖身!


Photobucket


把薑切片煲3分鐘,可隨個人喜愛加片糖。

Photobucket


王生又帶埋自家製的家鄉甜品,又係好味道喎!!

Photobucket


下次試下整俾HUBBY先*!!




其實大閘蟹隨處可買,但品質參差,更被不法之徒染色改造,不但味道奇怪,對身體更有害無利!! 這次食用的鈞記大閘蟹係好友VIVI幫襯了好幾年,正宗太湖出產,有衛生檢疫證明,絕對安心。


如果大家想幫襯鈞記的話,不妨去>>FACEBOOK<<看看啦! 因為鈞記做開批發而非單隻零售,數量都以半蘿或1蘿起計,要買的話就跟家人、好友夾數也很方便的啦!! 俾埋個PRICELIST大家:

72120_121225314602446_110805232311121_132937_5524116_n.jpg picture by babyalpha



食得安心又好味道,我也要叫家人下訂啦!!!

 



永久BLOG文:http://babyalpha.hk/hairycrab/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


沒有留言:

張貼留言