2011年5月12日 星期四

♥ 我的美麗日記 - 水蜜桃蘇打 ♥ 移情卸眼品

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/peach-soda-eye-n-lip-makeup-remove/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



雖然經常替換護膚品,但對卸眼妝產品倒卻很專一。由化妝到現在,一直都只用 LOREAL 跟 BIORE 而已,原以為已經找到最好了,原來一山還有一山高,而且價錢都好親民、包裝又可愛,嘻~ 經過試用過後我又要移情去了!


Photobucket


在說的是近日收到試用的 我的美麗日記 水蜜桃蘇打眼唇卸妝液 
,沒看錯喔! 平價面膜品牌「我的美麗日記」已由面膜開展到一系列的潔面護膚產品,價錢依舊動人,像眼唇卸妝液都不過是 $69/130ml ,當然~ 落唔乾淨的話多便宜都沒用啦! 但這枝真係100個OK!!


Photobucket


抱歉有點 OUT-FO ,平常我愛用頑強的睫毛液,像 MJ、 KISS ME 、 INTEGRATE 都是我的至愛(^.^),用一般卸眼液都幾難落,甚至唔係隻隻WORK。

Photobucket


我個人推薦油水分隔的卸眼液,卸妝力都比較好。

Photobucket


用這種雙層質地,記緊要搖均才抹在落妝棉,這樣的化學作用才達至最強勁呢!


Photobucket


UM... 我想最吸引我去移情的原因是其質地水薄,不會太油潤,再用潔臉後已達清爽。而我眼皮是天生極度敏感啦,經拿用卸眼液都會拿眼,但這枝水蜜桃蘇打用出奇好舒服,完全沒拿,最BUY這種溫和卸妝了。

Photobucket


輕輕敷在眼皮,千萬不要大力擦拭啊!! 可見所有睫毛液、閃眼影、眼線都被卸眼液輕鬆吸走。用兩張已經乾淨哂喇~ 個人喜歡配搭麗的落妝棉,又軟又平。


Photobucket


之後再用水蜜桃蘇打倒在棉花棒,清理眼睫毛間的空隙,確保每根睫毛百分百乾淨,那就減少生眼瘡的機會了。(^O^)





Photobucket



潔淨的素眼對眼睛、皮膚、睫毛都好重要。還有,唇部也記緊用眼唇卸妝液,即使唇彩已經甩近9成也別忘記這步驟。總括來說,這枝水蜜桃蘇打價錢便宜、卸力強勁、性質溫和、質地透薄~ 基本上是沒任何挑剔啦...!! 為個人強烈推薦品。: )
 





加入下面連結:不定期有獨家送禮、網購分享、美妝心得、新品情報等分享。

 

 



永久BLOG文:http://babyalpha.hk/peach-soda-eye-n-lip-makeup-remove/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


4 則留言:

  1. 好似很好用似的。而且,味道好似很不錯。有沒有香甜的蜜桃味?
    [版主回覆05/14/2011 23:57:00]真係好好用啊!! 我覺得無咩味道...無特別留意到! haha

    回覆刪除
  2. 張化妝棉都唔係好污joe 咋wo~~ 你化好淡妝呀??
    [版主回覆05/14/2011 23:57:00]淨係抹眼妝咋~ 無用太閃既e/s~ 睫毛液都係1層^^

    回覆刪除
  3. 其實呢, 而家很多mascara都是溫水缷的, (maybaline magnum waterproof是我其中能用水缷的, 雖然佢話係waterproof, 但溫水可缷的 我試過, 咁其實仲使唔使再用缷眼妝水缷多次?
    [版主回覆06/28/2011 18:00:00]你可以試下用卸眼妝水倒落棉花棒到, 點在睫毛底層試試有無黑色甩出黎...通常依底層位置難d 卸, 如果無黑色即係用溫水都夠乾淨了!!  :)

    回覆刪除
  4. maymay Xiongmeiwong2011年6月28日 凌晨2:34

    少化妝的我都會北你篇文吸引去買^^
    [版主回覆06/28/2011 18:01:00]謝謝MAYMAY啊! 依枝真係好用, 可以用黎卸返上次送禮個枝筆線呢! ^^

    回覆刪除