2011年6月22日 星期三

HIRUSCAR 去除蚊印大測試

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/hiruscar/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



暑假又係熱褲短裙出沒的好時機,沒有美腿也至少不要花腿吧! 脫腳毛之餘也要整理好疤痕損傷,否則真的好礙眼啊!!

Photobucket


又接到 HIRUSCAR 喜療疤 的試用,記得上年(舊文按此)用它解決暗瘡印效果不錯,其實它的用途好廣泛,暗瘡黑印、手術疤痕、增生性疤痕、燙傷疤痕,就連蚊印也可以解決! 那我今年就放大去除蚊印效果吧。

Photobucket


HIRUSCAR 喜療疤除疤啫喱 為喜療系列產品,我自小就用喜療妥去瘀傷,最近 特強喜療妥 廣告打得超兇,超有興趣!! 我小腿超腫,近幾年更好像有點靜脈曲張.... (>.<) 有用過的朋友不妨留言交流下啊!



Photobucket



講返除疤啫喱,佢陣ALEO味都幾大... 幸好唔算難嗅。而質地是好稀的GEL狀,建議每次用量一小點就可以啦~ 否則會起碎碎的。


Photobucket


試足1個月,雖然不是每日乖乖依足指示,但至少每天都塗到一次啦!


Photobucket


為加強效果,分別以1年歷史的印蚊和新印蚊作對比。


1歲大的~~

Photobucket


上圖是1歲大的蚊印,下圖是用除疤啫喱 1個月後的效果。雖然唔係百分百消滅,但都淺了好多! 深色那小點都不太看得見了。



剛形成的~~


Photobucket


左圖那個是毒蚊印嗎?! 在HUBBY 家中常被衰蚊咬成這樣,比一般蚊痕痕癢,而且個印重好深.... AT LEAST 1年先會完全退去!! 沒有誇張... 白皮膚就會這樣 (@.@) 用左喜療疤情況改善多了。可是仍要繼續每天努力塗,直到看不見為止!! (^O^)





加入下面連結:不定期有獨家送禮、網購分享、美妝心得、新品情報等分享。

 

 



永久BLOG文:http://babyalpha.hk/hiruscar/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


2 則留言:

  1. ★☆CHRISTYCHRISTY遊樂場★☆2011年6月22日 上午8:02

    我好耐之前都買過 但用用下好無恆心用 見到你呢個POST我又搵返佢出黎搽我D暗瘡印先
    [版主回覆06/23/2011 18:48:00]我都無咩恆心架..... 我帶埋返公司.. 塗HANDCREAM時就順道塗埋~ ^^

    回覆刪除
  2. 我好細個開始已經成腳蚊爛! 到而家都仲係, 2x年既蚊爛唔知有冇用呢><
    [版主回覆06/23/2011 18:49:00]咁耐有少少難度...同埋你D蚊爛印深色嗎?? 你可以試下定期磨砂去角質, 再用喜療疤會更見效! ^^

    回覆刪除