2011年6月8日 星期三

Kiehl’s 特效清爽保濕 ♬ 補水抗油 ♥情侶♥ 恩物

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/kiehls/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



這幾天天氣熱很大,待在室內涼冷氣當然舒服,但一外出就如天堂跌進地獄,男友不消一會已經滿臉油光;自己是乾性肌 T ZONE 位都會出油,尤其下巴位~ 底妝 KEEP 到半日已經開始溶,一不小心重會有D 油痕 !!好噁心的感覺! (>.<)


Photobucket

早前收到公關送來的 Kiehl’s 特效清爽保濕系列 ,產品不含油份,適合中性至油性膚肌使用。 其實我已經使用超過三星期,它當中的白茅、 南極葡萄醣蛋白、青瓜精華能夠維持水油平衡,知道嗎?! 我們要抗臉油代表去除臉部油部,而是要做到水油平衡,這樣才是上策之道。


 


Photobucket


洗臉先有特效清爽保濕潔面啫喱 Ultra Facial Oil-FreeCleanser  ($155 / 150ml),以設有專門店售銷的品牌來說~ 百多元大大枝的洗面產品確係好划算,難怪身邊眾多朋友愛用 KIEHL'S 產品的。


Photobucket


雖然名為潔面啫喱 ,但我認為改為膏狀更加貼切。

Photobucket


輕易做出大量潔臉泡,岩哂對護膚無耐性的 HUBBY XDDD~ 始終最合油肌用,CLEANSER 對我來說就太乾啦~~ 用完有點很"啜"的感覺,建議用返特效保濕系列。相反 HUBBY 就好喜歡它帶來的清爽感,讓他感到"洗得好乾淨" (^O^)!

Photobucket

STEP2 的 TONER 為 特效清爽保濕爽膚水 Ultra Facial Oil-Free Toner ($180 / 250ml),不含油之餘重不含我最討厭的酒精,好少油肌系列的TONER 沒有酒精啊! 那就不怕水份被吸走,溫和去除表面油脂呢。


Photobucket


特效清爽保濕系列暫時沒有精華素~ 那 PR 特意帶來 特效保濕導入精華 Ultra Facial Micro Serum ($300 / 50ml),上年我用過特效保濕 3 STEPS,已覺好合我敏感膚質,對這枝小精華也好有信心呢!

Photobucket

很久沒用過有顏色的精華素~~ (^v^)!!! 精華的質地水水,好快就被皮膚吸收,而且會令皮膚表面型成一層薄薄水潤膜,好像之後的吸收都好一點。


Photobucket

最後的 特效清爽保濕啫喱乳霜Ultra Facial Oil-Free Gel Cream ($260 / 50ml) 是我最大力推薦!!!!!  

Photobucket

平時塗完 油肌用的 FACE CREAM 總會好乾好繃,像把臉上的油份、水份通通吸走,可是 KIEHL'S 家主張以全日持續保濕控制面部油光,其實底層水份鎖緊,面油、暗粒就不易致生呢!!



Photobucket


好鐘意佢補水抗油的概念,用後唔油膩又唔會乾燥~ 平時 HUBBY 不喜歡用樽裝產品啦,他都只會叫我買泵裝貪方便呢! 可是這罐我拿給他試用幾日,竟然愛上了!!! 甚至全SET都要據為己有,使唔使咁霸道 !! (>O<)





加入下面連結:不定期有獨家送禮、網購分享、美妝心得、新品情報等分享。



 

 


永久BLOG文:http://babyalpha.hk/kiehls/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


4 則留言:

  1. 哇!kiehl's出既呢一set都好吸引呀:-$
    甘多好評!搵日去睇下先:D
    [版主回覆06/09/2011 16:31:00]佢既價錢都幾抵啊!! 平均都係百幾至2百幾~ 份量都唔小啊! 用一季都得!

    回覆刪除
  2. 請問,全set都係不含酒精的嗎?
    [版主回覆06/11/2011 10:24:00]TONER一定無酒精, CLEANSER & CREAM 在資料裡是沒有特別列明~ 但我自己用時嗅不到任何酒精味...平時有少少我都覺得好臭的。

    回覆刪除
  3. Hubby肯用護膚品實在太好喇~ 我男朋友什麼也不肯用~ 雖然皮膚不是差~毛孔大d~但有黑頭問題~ 佢最多洗面用洗頭水的泡泡-0- 一話要佢塗這塗那的就耍手擰頭-3-
    [版主回覆06/11/2011 10:20:00]佢以前都唔用架! 自從同我一齊先著重護膚! 俾我毒左 XDDD 不過佢都只肯用簡單3-STEPS, 控油精華素同眼霜俾左都唔用>.< 男仔通常都有黑頭問題, 得閒幫佢敷下鼻膜啦~ :)

    回覆刪除
  4. 隻Gel Cream baby你係乾肌都岩用嗎?我係混合肌, 夏天臉夾吹冷氣後總係好乾,但又怕乳液難吸收會長粒粒
    [版主回覆06/19/2011 22:56:00]佢既Gel Cream在夏天用可以啊 ! 洗臉就真係唔岩我啦! 佢既質地係好水~ 不過又唔算好難吸收, 你去COUNTER 試下TESTURE或者叫佢俾包SAMPLE你試下啊! ^^

    回覆刪除