2011年7月19日 星期二

萬全堂 ♥ 中藥養生療法 。 全身針灸及麥飯石能量

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/chains/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



這數年的身體變得越來越差,長時間睡眠不足,身體好易倦又常常水腫,其實我明白變差原因是我缺乏運動及休息啦.... 可是生活太忙碌,而且我認..... 我勁懶! (T_T)

Photobucket


自問平時很留意養生之道~ 講到尾都係想搵小撇步條理身子,而中醫療法更係我首選,不過坊間中醫診所數目成千上萬,要作出選擇也不易啊! 今天我就帶大家一同進入位於中環的萬全堂喇!


Photobucket


中醫歷史悠久,而萬全堂的歷史也十分流長喔!! 就在清朝乾隆年間,為當時的宮庭御醫錢啟泰創辦,至今已經相傳到第八代。有件事好得意的,雖然萬全堂是由錢家創立,可是到這代,錢其武成為西醫,其夫人錢楊佩娟才是註冊中醫師呢!

Photobucket


BLOG友 VYVY 把脈中,上圖左邊就是錢夫人醫師啦~~(^.^) 她面色跟皮膚超好啊....!!!!!! 看樣子一點都不像 __ __ 歲 !!!!!!!!!!!! 前幾次看中醫的經驗,大多是我主動告訴醫師身體問題而不像孫白颺(!!)般從脈搏就得知狀況,可是醫師真的可以做到。




Photobucket


好厲害,她講中哂我所有問題,像我睡眠質素差,唔係訓得少~ 而係訓得唔好,經常發惡夢令我休息不夠,膝蓋容易痛,也好易倦和水腫。而且我下巴生粒粒,也代表著我脾位唔好~ 反而不像坊間常說下巴代表腸胃,最後就開了6包藥粉和小金丸給我啦。



Photobucket


睇完中藥後,就入走另1房間等待啦! 那兒的地方很大啦..... 幾千呎!! 基本上由中西醫看症、眼科、針炙、按摩、纖體、FACIAL、心理治療等等也齊備,而我下一步就正係做針炙喇!

Photobucket


等待的心情好緊張..... 咁大個女都係第一次俾人施針,不知道會不會很痛?! (>v<) 來啦!~~



Photobucket


看我的表情應該猜到痛楚程度吧?! 桔在小腿完全沒有感覺啊///..


Photobucket


這針有個小圈圈在外圍,

Photobucket


再在上面燒香~ 放心... 依舊沒有感覺。不過當日 PR朋友說她針小腿會有點麻痺啦~ 所以反應也是每人不同,以我自己來說就接受得到.... 因為真係無咩感覺....!


Photobucket


手臂處也有啦~ 針在手腳主要有助血氣運行,達至加快血液循環,有助瘦身去水腫


Photobucket


臉部也是啦~ 我臉珠唔算腫,所以醫師主要幫我處理下巴粒粒,不過好奇怪針臉時不用落妝.... 問過治療師也說不用喔,心理上覺得清潔後才施針較衛生。而臉部落針... 相對其他位置會落淺啲,所以不能隨意移動...乖乖等吧!



Photobucket


原來都落左好多針喎!!! 在臉上針炙會較痛啊.... 對啦~ 大部份施針均由錢夫人親自處理,看症、處藥、針灸都是她負責~ 真的很忙呢!!



Photobucket



待一會後,治療師就會入黎拔針,再用上面既按摩棒碌碌塊面,有無人知道可以哪處買到這枝按摩棒嗎?! 好舒服又去到面腫。




Photobucket


針炙完又繼續參加啦! 在萬全堂不難發現周圍都放置這樣的東西... 這不是一般清水,而是麥飯石水,究竟麥飯石係咩野黎?!


Photobucket


這大塊就是由內蒙古運來的麥飯石啦! 據資料記載,麥飯石含有豐富礦物質,加熱後能釋放遠紅外線及大量負離子,可以排毒、促進新陳代謝,甚至是提升免疫力。


Photobucket


在萬全堂,隨處也可以看到麥飯石的踪影,甚至有麥飯石床,在加熱的麥飯石床上進行針灸更係事半功倍。

Photobucket


還有充滿著大量負離子的麥飯石能量室,萬全堂有兩間能量室,方便客人做完 TREATMENT 或 針炙完入去薰蒸,聽起來好像桑拿,但完全不一樣唷。


Photobucket


裡面就是這樣啦! (^O^) 客人會有數個藥包,可以敷肚、眼、肩頸,總之邊度覺得累都可以敷,而在麥飯石房吸收的能量比起麥飯石床或麥飯石水更多,所以對治療疲勞過度、神經痛、關節痛、風濕病、腰痛、肩膀肌肉僵硬都非常有用。


一般在麥飯石房會逗留30分鐘,我覺得待在這房間感覺超神奇!!!  出來時自覺做完數小時運動,累到我連講句野都無力....(>v<) 那晚上更係一落床即時訓著~ 而之後數天配上中藥,下巴粒粒的問題竟然改善了好多!!


萬全堂收費不便宜,單是看症$300,另加藥粉費用,比起其他中藥診所算是「拿」「利」,但觀察自己這兩星期的效果,皮膚粒粒明顯改善,喝藥數天又比平時易訓著,這項身體投資就絕對值得過吧! *** 提提大家,要是有興趣的話不妨看準經期第四、五天去看症,聽錢夫人說這是身體最易吸收的時候,效果就更好嚕。





萬全堂 Chain's Medicare Centre
網站:http://www.chains.hk/
電話: (852) 2525 9288 / (852) 2525 9919



加入下面連結:不定期有獨家送禮、網購分享、美妝心得、新品情報等分享。

 

 



永久BLOG文:http://babyalpha.hk/chains/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


8 則留言:

  1. 比個勁你!插咁多針仲可以若無其事咁~我就怕怕啦!
    [版主回覆07/20/2011 10:54:00]插係面先有D痛...手腳無感覺啊... 佢插得好淺....同埋插個下我會合埋眼架~ 所以唔算好驚 HAHA

    回覆刪除
  2. 好驚驚呀....見你面上有咁多支針.....
    [版主回覆07/20/2011 10:55:00]睇相就驚~~ 但自己訓係床上反而好興奮! 最緊要係WORK 嘛! ^^

    回覆刪除
  3. 藥粉會唔會好苦架?
    [版主回覆07/20/2011 16:23:00]都苦架! 我沖得好濃,一啖飲哂佢!

    回覆刪除
  4. alpha都支持中醫治痘痘? 以前你好似有說過不喜歡中醫..說會愈醫愈衰@@
    [版主回覆07/20/2011 19:56:00]LUI, 我從沒有說過不喜歡中醫啊.....(@__@) 我前排都睇中醫條理身體呢! ^^ 不過中醫治痘痘我就一半半啦~ 因為有朋友試過...一爆不可收拾, 而且越爆越生! 但情況當然視乎醫師同個人體質而定啦, 從沒有百分百啊~ 像今次我配合埋針炙, 粒粒真係改善左~

    回覆刪除
  5. 啊.. 對啊! 我就是看你網誌 你叫你朋友不要再看中醫.. 愈看愈衰.. 因為我都想看中醫治痘痘 但又怕好似你說那樣子愈看愈衰.. 那你朋友最後還有沒有繼續看? 我又不知道去看西醫好不好.. 好苦惱呀..
    [版主回覆07/20/2011 20:36:00]其實真係因人而定啊... 我朋友當初看中醫治痘, 是因為她的朋友睇好左, 但佢自己就唔work, 她現在沒有看啦~ 我介紹左佢做CPS XDDDD 西醫效果快, 但我治療師絕不建議, 某D西藥既影響係好長遠, 會破壞皮膚底層架。

    回覆刪除
  6. 唔知佢醫痛症得唔得既呢?我老公佢個頸背成日痛..如果去做針炙唔知洗幾錢呢?你做果個麥飯石能量+針炙就係300?連埋藥幾錢丫? 唔該晒~
    [版主回覆07/21/2011 11:00:00]有另1個blogger係頸痛啊~ 俾佢針完話感覺好左, 可以叫你老公試左一次先! 睇睇效果點 $300係睇症only~~ 唔包麥飯石能量房+針炙~~ 不過首次光顧會送麥飯石能量房30分鐘. 至於針炙係一part part計...聽說全身好似$800, 詳細你可以打電話問左先~ 我驚講錯ar ^^

    回覆刪除
  7. 我老公今朝打左去問啦...佢話要BOOK治療師同醫生,兩個一齊睇左,然後就做一個療程加埋要800蚊囉~都幾貴..哈哈~
    [版主回覆07/21/2011 18:58:00]佢係貴架! 算係星級中醫診所..個度成幾千呎~~ 好多明星都睇的! 記得book埋 麥飯石能量房30分鐘, 首次光顧係free架! :) 睇完話我知得唔得啊~ ^.^

    回覆刪除
  8. 你好! 我o向網上search水腫 針灸 keywords, 見到你個blog, 所以想問o下你, 我近哩3個禮拜小腿至腳板嚴重水腫, 你又講你有水腫, 想問o下你睇o左幾幾次或針o左幾多次先退晒水腫呢? 唔該晒!

    回覆刪除