2011年7月26日 星期二

:蕾絲愛好者心動ING: shu uemura 植村秀 2011年秋冬彩妝「 novadiva華麗魅惑 」

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/kilo-off-set/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



自從成為半個 BEAUTY BLOGGER 後,經常會收到第一手美妝訊息,可是沒收到實際產品、只收到官方簡介圖片的,就很少會為此發文,通常在 WONDERLAND 或WB 發PO而已,可是這次收到 PR傳來的照片,不得了!!! 美艷到不得了!!!!!

Photobucket


這是來自 shu uemura 植村秀2011年秋冬時尚彩妝系列「novadiva華麗魅惑」,啊~~ 這蕾絲眼妝簡直把我電暈!! (>3<) 

Photobucket


沒錯~ 蕾絲是來季華麗魅惑彩妝系列的重點,就連 限量版蕾絲自由配搭彩妝盒 prima palette (HK$80) 都特別印有精緻喱士圖案,可以放四粒眼影!


Photobucket






Photobucket






Photobucket



三色系都靚到不得了!! 雖不知眼影質素如何~ 不過SHU家喎,定能登大雅之堂吧。(^O^)



Photobucket



假眼睫毛向來是 shu uemura 植村秀 的重點武器,這限量版蕾絲彩妝睫毛 Tutu laceflare (HK$100) 以芭蕾舞短裙為靈感,放在雙眼旁每人一閃一動倍添嫵媚,這雙我要定了,希望搶到吧!! (>.<)


Photobucket


系列產品全屬限量版,於8月1日全線推出,蕾絲愛好者 MUST BUY !!!

 






加入下面連結:不定期有獨家送禮、網購分享、美妝心得、新品情報等分享。

 

 


3 則留言:

  1. 真係好靚喎
    [版主回覆07/27/2011 15:04:00]係啊!!!!! 平時我睇完相讚完就算... 今次真係好想買!!!! >3< 希望買到啦!!

    回覆刪除
  2. 好靚丫~係咪80蚊一粒E/S丫?姐係一盒240蚊?
    [版主回覆07/27/2011 15:04:00]$80係指限量蕾絲盒~ E/S另加錢~~ ^^

    回覆刪除
  3. 下~..咁一粒E/S幾蚊左右架?(我未買過直村秀既E/S)咁佢百幾蚊粒既話咪要五舊?
    [版主回覆08/04/2011 17:58:00]我唔記得幾多.... 好似係百幾蚊一粒! 如果你本身一向有用佢就可以買黎裝...為左盒先買就有點貴了! ^^

    回覆刪除