2013年7月30日 星期二

shu uemura ♥ 久違的化妝文

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/shu-uemura-scurler/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥

 photo 0005_zps2001219a.jpg

這是久違的化妝文啊!! 很久沒這樣用心記錄妝容,就請大家欣賞吧!


 photo IMG_7029_zpsba0bb8d8.jpg

其實這一年來收到 shu uemura 的產品真不少!雖然沒有時間一一介紹,但卻不自覺每次化妝都用到!shu uemura 的產品就是非常易carry啦,今次推出的眼妝跟底妝產品同樣實用,就算化妝初學跟老手都會喜歡!

 photo IMG_7034_zps4a4c1307.jpg

妝前先用上全新 TSUYA 光感新肌眼部精華 (HK$380),這支特別針對亞洲女生常遇到的泡泡問題,介紹說到連用7天可以有助雙眼更大更明亮,相信是減除眼皮浮腫而增大眼呢。


 photo IMG_6929_zps8c2b87e8.jpg

質地好薄,帶滋潤;


 photo 0007_zpsc50cd6dc.jpg

時間關係未用夠七日,但我覺得眼紋即時減淡左,之後落遮瑕膏唔驚乾,而且眼影有更顯色,這樣效果的eye base 對我來說已經是90分啦!


 photo IMG_7036_zpsbc098e28.jpg

先用 瞬間亮肌BB Cream SPF 30 PA++ (HK$345) 打底,好野!! 終於等到 shu uemura 出 BB cream 啦!! 我用過咁多枝它的底霜系列,BB cream 是我最愛的一款,舊版都被我用過兩支!


 photo IMG_6941_zps6d6d0d03.jpg

新版比舊版質地更薄!之前舊版我只可以秋冬用,但這支我覺得是四季都可以啦! 自然膚色只要不是太黑都可以用上。


 photo IMG_6943_zps43490b55.jpg

遮瑕度不算高,膚色有變平均同明亮,完全無 BB cream 焗身感覺,這支真係很好用啊!!


 photo 0003_zpsc057b93e.jpg

眼影不是 shu uemura 就skin左了~~ (我是用到88色眼影~~ 哈 很久沒玩這盤啦! ) 接著是畫上 持久啫喱眼線筆 (HK$190),畫咀好細,初用時轉多幾下才能扭出喔。


 photo IMG_6955_zps63b40500.jpg

之前一直忽視了 shu uemura 的眼線筆,估唔到係咁好用,而且非常岩初哥,好易畫!




 photo 0009_zps395c1b4d.jpg

用慣眼線液的我也不得不讚!! 這樣幼幼一條真係不用技術都可以畫到,大概是畫三、四下就有這樣效果!


 photo 0001_zpsc52131bd.jpg

眼線當然不夠,要放大眼睛就要靠睫毛,最佳效果當然是假睫毛啦! =P 不過嫌麻煩的我已經好久沒有痴過假毛,那就用睫毛夾跟睫毛液放大眼睛吧! 這次是用上 S curler 睫毛夾 (HK$130),特別針對眼頭、眼尾,我在想,用來輔助痴假睫毛也不錯啊!


 photo IMG_6968_zps7ba5bafb.jpg

初時用這種細睫毛夾還有點難控制,建議像我睫毛比較軟身的話,應先用普通夾夾全睫毛,再用 S curler 睫毛夾 夾眼頭、眼尾效果會更好!


 photo 0002_zpse3ae18fc.jpg

夾完就要即刻搽睫毛而防DROP啦! 用到 東瀛豐盈纖長睫毛液 (HK$220),這個種 交叉V形掃 岩哂短睫毛的我,又係勁易用,不怕弄花妝容!


 photo 0010_zpsfe0e3824.jpg

我塗睫毛的習慣就是先塗一層睫毛底霜,再塗一層有色睫毛液,這支真係連眼尾短短的睫毛都照顧得很好!


 photo 0008_zps1adf961b.jpg

增長效果也是好明顯啊,我想讚返眼線筆竟然在我夾睫毛後都KEEP得咁好!


 photo 0005_zps2001219a.jpg

嘻~ 塗完睫毛才算化好全妝啦!! WOO~~ 真係唔懶得,強調睫毛後就樣子精靈好多,眼睛有變大! 重差最後一步就完成啦,估到係咩嗎?



 photo IMG_7030_zps8f72de0b.jpg

就是蜜粉定妝啦! 夏天化妝的話我一定是把定妝留待最後的,不然化到一半我又熱到流汗又抹走粉底了~~ 這盒是植村秀 絲滑保濕雙效蜜粉餅 (HK$240/10g 連粉盒HK$370),這盒一直在用了,一細盒兩層連掃實在太方便拎出街啦!


 photo IMG_7023_zps6bf62f72.jpg

雙色設計~ 較淺色部分可以掃在T字位和眼下,


 photo 0006_zps301fdf1d.jpg

扁身掃全臉跟鼻翼位都照顧到,毛質當然不用懷疑,軟軟的又唔會針臉!掃全臉即刻變MATT,吸油也同時控油喔。


 photo IMG_7017_zps80e802cc.jpg

最後塗點胭脂就完成啦!最喜歡這種強調眼部的簡單妝容,最岩自己睇得最舒服!太久沒寫妝文好像寫慢好多~
感謝看到這句的你


*產品由 shu uemura 提供

  
Photobucket  Photobucket  Photobucket

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/shu-uemura-scurler/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥

沒有留言:

張貼留言