2008年2月7日 星期四

Rat Year has come.

鼠年到啦!!
係度祝大家新1年合家平安 大吉大利 心想事成
最重要仍然是 身體健康啦!!!

今年新年過得好快 ...新年既籌備活動大致都沒有幫忙
包括包利是,買桃花,貼揮春,大掃除等等
其實我只是與父母在年三十1起去百佳辦年貨而已
原因是我間仆街學校 新年都只放得3日 還要是星期4-6
換句話說, 即是我只放了星期5(星期4我day off=___=")

好啦 說回這幾天吧 年三十都是去了麻麻家中團年
不過麻麻還是出不到院 所以大家都是探完麻麻 陪佢傾下計
但是 情況也不太樂觀 不想多說啦 ...只想麻麻唔好咁痛苦>"<
回家中 訂了2大盆菜 又炒了幾樣餸菜 吃得超飽
也不記得吃了多少隻乾鮑魚囉 呵呵
和表妹傾計 她真像1個小公主 年紀細細已經氣質十足

她還很喜歡我呢!!! 嘻嘻

到11時多就去找老公lu 還收到她阿e的利是 thanks=]
等齊老公的朋友就去行年宵啦 2時多還是勁熱鬧
也沒有什麼收穫 純粹也是感受下氣氛吧
老公送回家都差不多6時 我累到都睜不開眼睛 可憐我今早返8半

年初1睡到下午2時 晏些就去了婆婆家中拜年
由於太婆去世的關係 大家都不能派利是 換成了俾現金

晚上眾人來了我家中

來介紹我家今年的桃花吧 也開得蠻大






新年我想睇魔街理髮師, L change the world =]

沒有留言:

張貼留言