2009年4月23日 星期四

LAST LESSON

這幾天派回各科的ESSAY和TEST
都有著不錯的成績 (是我太易滿足嘛?)
可是之前FILM ESSAY寫得太爛  欲哭無淚啊嗚嗚嗚
而PROJECTS也有蠻好的評語 (就是除了RESEARCH那個!!!!!!!)


雖然有好有不好
但總算好>>>不好
希望這些「意頭」能為我帶來一些「彩數」吧!


接下來的兩周 實要好好利用
希望病菌快點遠離我
現在喉嚨痛得很 燒也不斷發
令人好洩氣!!!




最後跟大家分享某日的眼妝
化完我是超喜歡啦~~~ 我喜歡色彩繽紛的眼影
可是天公不造美
遇著那天最潮濕最天陰陰
我的手機根本拍不到實際的妝容
實際是超顯色的!!!!!!

可以拍了十多張都失色
只有這兩張「低炒」拍看到少許






其他正面拍都變成這樣



一自拍就變鬥雞  
WHYWHYWHY?!?!?!



眼妝是用了CS 88S
(不要問我什麼色啊 我自己也想不起 )
不過CS真是超美 每次用佢都有驚喜
自從有了它, 已經不想再敗其他的眼影啦



沒有一部正規相機 原來真係好不方便


13 則留言:

  1. 最衰d相機..拍唔到最美既一面'
    但真係好靚..估唔到cs咁靚
    [版主回覆04/24/2009 13:37:00]係啊!! 我尋日化左綠+粉紅, 好有仙女feel 哈哈

    回覆刪除
  2. 我D ESSAY同PROJECT就真係唔好提啦...... 剛剛都買左26色,88色咁多我驚唔識用呀! 我都唔係好識化眼妝,玩住26色先啦!
    [版主回覆04/24/2009 13:38:00]我無入26啊!! 係咪earth tone個隻?? 我覺得一盒88已經好夠玩 係有排玩

    回覆刪除
  3. 紫色咁樣?但係又幾靚WOR
    [版主回覆04/24/2009 13:41:00]開估, 其實係上開眼用 紫色 再點上 銀粉紅 blend開 下眼皮:眼頭用 銀綠 眼尾用 綠 前係前後用左4隻色 但我唔記得用左邊4格 因為實在太多啦!!!

    回覆刪除
  4. baby我要睇全相~
    [版主回覆04/24/2009 13:42:00]頭兩相全相好唔靚啊!!! 因為係低炒影 咁先影到陽光同色 等我買完新相機影俾你地睇啊! 哈哈

    回覆刪除
  5. 我用cs 88s都係呀 化左左眼到右眼個時吾記得用左邊格呀-.-
    [版主回覆04/24/2009 13:43:00]咁我又記得既!! 但一化好就咩都唔記得 記得係紫色但唔記得係邊隻紫

    回覆刪除
  6. 我都係.... 好多時自拍都覺得兩隻眼珠唔知走左去邊咁.. 如果同朋友合照而我渣機的話,通常都影到塊面超級大塊... = =""
    [版主回覆04/24/2009 13:44:00]平時影相無鬥雞架! 真人都唔係鬥雞眼, 但一自拍就變鬥雞.....可能過度focus啦 haha

    回覆刪除
  7. 我都貪心...要睇全相! 快d買相機,影多d靚相我地睇啦
    [版主回覆04/24/2009 13:44:00]知道!! 不過我唔靚~~post全相唔好笑我啊

    回覆刪除
  8. 恭喜呀,有好成績~可以暫時鬆鬆啦,gd!! 等我估下有咩色..好似有紫,pink,白....睇唔到啦XDD 快D買相機啦~依家真係好平,有D千幾就有(仲要係靚機)
    [版主回覆04/24/2009 13:46:00]開估, 其實係上開眼用 紫色 再點上 銀粉紅 blend開 下眼皮:眼頭用 銀綠 眼尾用 綠 你睇到個白我諗係 銀綠 啊! CS有好多依類色我覺得好靚, 用來打底一流 我都諗住買架啦!! 不過考完試先認真睇款 又NETBOOK又相機又銀包, 真係多多錢都唔夠用啊

    回覆刪除
  9. 化得好靚呀~~~不過我都好想睇全相呀~~=]
    如果係我, 我一定化唔到咁既技術喇/_\
    [版主回覆04/25/2009 23:04:00]唔叻架...我只係識好皮毛, 我都好想出去學下化眼架! 係喎! 你之前話只用EARTH TONE 咁係咪用黎用去都係個式??

    回覆刪除
  10. 對眼好吸引 , 不過我都想睇你全相多d~!!!
    期待你既新相機 , 要影多d你既靚樣比我地睇下wo~!
    [版主回覆04/26/2009 19:06:00]唔吸引架! 我雙眼眼皮唔對稱 唔係咁鐘意... 唯一滿意係自己眼尾向上 沒有眼下垂問題

    回覆刪除
  11. 真係好靚好日系, 我都鍾意d colourful 眼影呢, cs真係咁好用??
    [版主回覆04/26/2009 19:06:00]好好用啊!! 又平又出色又持久 快D買啦!!無介紹錯

    回覆刪除
  12. 個眼妝清得來好迷人
    容易看得出顏色分別,但係顏色好配合,個眼好靚...尖尖的眼頭,真系羨慕^^
    [版主回覆04/26/2009 19:07:00]尖尖的眼頭是好事來嗎?? D人話尖眼頭係鳳眼 我唔係咁鐘意"鳳眼"<<<依個TERM 你雙圓眼才吸引啊!!

    回覆刪除
  13. 用CS真係好大鑊, 化完左眼巳經唔記得用過D乜色....有時我鴛鴦色都試過 ..HAHAHAH
    [版主回覆04/29/2009 23:26:00]哈哈 鴛鴦色咁大鑊?! 咁我又未試過!! 搵下D野做記號得嗎?

    回覆刪除