2010年3月20日 星期六

讓您變有32E的咪咪♥

早前在6IXTY 8IGHT買過三套便宜BRABRA,
著了半年效果確實不錯,
雖然初時覺得鋼線比WACOAL的硬,
但洗一兩次後問題不大,而且款式可愛價錢超值,
還打算新年前再去敗家一次,誰知太忙又一拖再拖,
拖拖下連鋪頭都關門了!


 


因香港只得一間分店,不知它是撤離還是轉址,
不過想買也可以到內地看看吧。



買不到6IXTY 8IGHT,就轉戰到日牌PEACH JOHN,
不過說到底,PEACH JOHN的還不是MADE IN CHINA。





之前已聽說過PEACH JOHN的驕人效果,
但唔試上身都唔知,一試就知真係堅!
整個咪咪簡直有逼爆感!誇張得好恐怖!
後來我找店員來看,原來是SIZE不合,
因我平時是32B,就理所當然試穿同SIZE,
誰知B CUP不行;


C CUP不行;


D CUP不行;


最後要穿到32E才合適!


32E!!!!用在我身上太恐怖了吧!
店員笑說是數字遊戲,那怪不得日本咁多G奶啦!
正規來說都不是真實。



不過有一點很奇怪,PJ的BRA BRA最多去到E/F CUP,
某些系列更只到C,就令我買不到新出的可愛玫瑰蕾絲款,
要是真屬有料之人,那PJ竟不與她們無緣?


經過個多鐘頭的試穿,真係試足90分鐘,超累!
因有眾多系列,而又不是每個系列都合BABY杯型,
最後就買了以下兩套戰利品,


超美的呢!尤其是粉紅色那套!


放一些官方圖,





這條底底超級可愛!









中間那套也好可愛,可惜是日網限定款。


另外,在港買PEACH JOHN也不比日本貴,
兩套分別售上著$228,下著$78。












 


最後,



登登登登,







無花無假!



PEACH JOHN真識TUM人開心呢!哈哈






終於忙完一整個星期的功課和測驗,
文章陸續有來,大家記得支持我唷!


沒有留言:

張貼留言