2010年4月22日 星期四

我的鑽石夜總會+「再見鍾無艷」聚會

看完台灣節目「鑽石夜總會」後,
不禁讚歎台灣美眉的高超化妝技術,
平凡的小鴨不消十分鐘就變成美麗天鵝,
再加上天生好勁的身材,一下子「索女」就在我們面前。

BABY雖沒有魔鬼的身材,但變靚之火仍在心中團燒,
雖然護膚有功令皮膚變得穩定潤澤,
但任如何努力,五官仍舊不夠立體,雙眼也欠缺電力,
望著自己化妝跟素顏的樣子真是分別超大,
明顯的變漂亮多了。






而這次的BLOGGER EVENT,



其中一個環節就是讓所有的參賽者玩半臉化妝,
哈,幾十位BEAUTY BLOGGERS一齊化妝都幾震撼。




BABY最後用了超短的時間,
大概十分鐘內吧,便化好以下的妝容。





先出素顏的自己,




因早上有EVENT出席,所以底妝都未抹得哂,
雖然眼部有遮瑕,不過沒眼線沒眼影沒塗睫毛,
一點神采都無,好眼訓好累咁。




化妝後,



只是簡單數分鐘,
即刻SHARP好多!








很喜歡那天的眼妝,
來個近照,



當日我點了五色波波,
其實我好喜愛波點。









波點是用棉花棒點上,
五個小波點,分別用上:





MJ PK740 的幻彩粉藍;




LANCOME的綠點跟啡金點;




RELVON 13的深紫;





仍然是MJ的BL724。



配上下眼線,
當然不少得假睫毛跟塗下眼線,
一整個有神妥的妝容就出來了




對比沒有化妝的左眼,



差好遠囉!




玩妝後又努力聽書,



今次的聚會主角就是喜療疤喇!


其實BABY一早就是喜療妥的FAN,
因有我媽的遺傳就是天生很易撞傷,
傷口也特別易有印。
基本上家中一定要有支喜療妥榜身,
對於撞瘀和去印真是一流效果。





而今次的主角喜療疤則以去疤功能為主,



由大佬B跟PR AMY講解,

邊食邊聽,





小小的食量,味道卻出奇不錯,
以後往TST CAFE有新的選擇啦!這家是Misto Café。



短短介紹一下,



喜療妥以除疤X護膚的雙重功能,
使用的成份都是非常有助修補傷口及軟化疤痕,
包括VITAMIN B3及E、ALEO VERA、MPS、ALLANTION等,
能夠極速淡化色素及瘡印,

而且它跟喜療妥一樣用途廣泛,
可用於外傷、燒傷、燙傷、感染、暗瘡,
PR AMY說對於短期形成的暗瘡印,
基本上一星期便可看到效果,非常顯著。



其實在上年推出市面時,
BABY已經用這支喜療疤(都說我是喜療妥藥廠粉絲!),
但那時BABY只用它去除後腳踭的紅印,
想不到重有其他功能,
今次拿到後也不禁找下巴暗瘡印試試先!





不過去印都唔係一朝一夕做到,
就等待十天後再拍攝效果吧。








就這樣吧。




=)






7 則留言:

  1. Baby!呢個粧好得意喎!我家姐啱啱俾咗支喜療疤我...
    [版主回覆04/23/2010 11:11:00]我亂畫架咋! 唔好見笑.. 你都快d試下啦!

    回覆刪除
  2. babe~~~呢期忙到好少上黎探你呀!!!
    不過我有keep住睇你個blog呢~~~^^
    好想快d同你去行街街呀!!!次次你返工lunch個一個鐘我覺得係過得最快架>.<
    [版主回覆04/24/2010 23:26:00]TINK, 我見到你咁忙我都心痛啊! 小心身體啊~ 唔好捱壞! 有時間飲下湯水滋潤下啦 我都好期待考完試同你行街街啊! 快D諗定去邊度啦! 嘻嘻

    回覆刪除
  3. 其實你化唔化都唔係差好多姐baby。 只係化左會多左好多女人味。
    [版主回覆04/24/2010 23:26:00]唔係啊~ 一唔化雙眼無哂神架 因為我本身眼細嘛, 唔似你大眼天生咁精靈

    回覆刪除
  4. ♡ Isabel ❤姬子 ♡2010年4月24日 上午8:51

    個眼妝你化得不錯啊!
    [版主回覆04/24/2010 23:58:00]THANKS AR

    回覆刪除
  5. BABY你隻眼好有電呀''你有冇用假眼睫毛嫁'?
    你眼線用邊隻嫁''
    [版主回覆04/26/2010 16:11:00]有啊~ 唔係邊有咁長喎~ hhaaa 我本身d睫毛好短架! 我眼線用左MJ啊! ^^

    回覆刪除
  6. 哈哈....好丫, 多謝你介紹, 我都想試下支喜療疤....我都有睇台灣個節目丫...真係好神奇丫. 個女仔真係由單眼皮唔靚, 係街都唔會望多佢一眼果隻, 變身後即係索晒同埋勁有電力....化妝品真係女性的恩物丫... ^O^ 我平日都愛化妝出街, 有時都覺得唔知係咪習慣了, 好似唔買化妝品唔化妝唔安樂咁....哈哈....唔知幾時會停下來呢....
    [版主回覆04/26/2010 16:13:00]但佢化完妝真係超得啊!!!!!! 勁索! 其實去台灣見到個個女生都係好濃妝 皮膚重唔太好架! 好多粒粒 雖然港男鐘意台妹, 但落左妝計...我覺得香港女生膚肌同樣子都靚D

    回覆刪除
  7. 咁妳用邊隻睫毛架? un眼嗎?
    我痴得太水皮了..... 用硬點點的梗又un眼, 軟點點的梗又"z"形或"w"形的拉得不好......  
    [版主回覆04/28/2010 15:27:00]我用720啊, 唔un眼架~ 重好舒服 佢依隻好好痴

    回覆刪除