2010年5月23日 星期日

減兩磅,幫您送走多一磅!alli ®愛纖伴

「減兩磅,幫您送走多一磅」最近廣告賣得滿兇!!
就是它,alli ®愛纖伴。




早兩星期BABY有幸參與alli ®愛纖伴產品發佈網友聚會,
那時還未正式上市,只知它在網路早已很紅,
常有人搞團購,評價也相當不錯。



始終減肥藥物有風險,
有香港代理當然有保障得多啦。







alli®愛纖伴最大的特點是本港首個及
唯一美國食品與藥物管理局(FDA)認可
及香港衛生署註冊、毋須醫生處方減重輔助產品。





記緊,愛纖伴只是一種輔助的減重產品,
要是每天3粒配上放縱亂食,是沒有減肥效用架!
相反,我們應選擇低卡低脂飲食,
每天只攝取1400KCAL,同時避免或減少進行高脂肪的食物,
如香腸(我的至愛啊!!!)、芝士、煎炸、蛋糕、餅乾等等。



但要注意,不是人人都適合使用愛纖伴,
使用者必須年滿18歲,而BMI又為25或以上,
BMI=體重(公斤) / 身高(米2次)

計計數,以我的身高需要65KG才能夠使用,
65KG=143磅,已是癡肥啦!!!!!!









當晚PR亦介紹3位服用愛纖伴而成功減重的人士,
每位都減掉十多磅以上!




論到最吸引的環節,
就是邀請養和醫院的營養師陳勁芝小姐,
提供很多減重的專業意見,
亦令BABY深深明白運動真係好重要!
不運動,新陳代謝變差,減肥慢,連平台時間都長過人,
所以我不能再懶啦!



不過營養師亦提到,
減肥時的心理調整是好重要,
我們不應因減肥而放棄喜愛的食物,
無得食情緒差難以維持,
或者:無得食越唔俾食越要食暴食,
同樣減重失敗!

所以就挑選你最愛又易肥的食物,
定自己一兩個月食一次,好讓滿足舌頭及大腦。





由於是次活動並無提供試用品,
****BMI 過25!但願一世沒機會吃到!****
所以我也不清楚確實成效,
但決定服用之前,
還是建議先問醫生的專業意見。





順帶一提,
當晚於ISQUARE 28/F的Ambrosia Oyster Bar & Grill舉行EVENT,
雖然當晚沒有OYSTER提供,


那兒的情調好浪漫,VIEW又超讚,180度大海景!


好想跟HUBBY晚餐啊!
可以嗎?

3 則留言:

  1. 我之前都有試過.. 之前仲要系美國買GA~
    [版主回覆05/30/2010 19:51:00]係啊! 個代理都係岩岩拎, 你食完有無效啊???

    回覆刪除
  2. 我都想買...
    你食左點?
    [版主回覆10/12/2010 17:59:00]我無食到啊~~ 我只係去左個BLOGGER GATHERING ONLY

    回覆刪除
  3. halo,請問你知唔知邊度有代購呀?我想買呀. 萬x買既話好似要check BMI既.我BMI正常,但係身形就冇咁樂觀... 唔該呀>_<
    [版主回覆02/15/2011 12:56:00]sorry ar~ 我沒有試過啊~ 那次EVENT只作介紹, 完全沒有給試用品~ 就只知道萬寧有的啦

    回覆刪除