2010年5月18日 星期二

ZA 尋找肌膚剔透晢白的秘密

我認我以貌取人!
在數年前ZA仍以平實的藍色包裝時,
BABY
對她真是沒有好感,即使逛開架時也不會留意。
但隨換上粉紅色的LOGO字樣、流線型的包裝,
並找來名模長谷川潤及裴蓓作代言人,
整個品牌由平凡變時尚,頓時討人喜愛。



早前BABY有幸得到BEAUTYEXCHANGEZA的邀請,
去到灣仔Space Club & Lounge參與ZA的新品發佈會。
由於相就時間,BABY選了下午兩時的場次,
原來這場有明星作嘉賓,還跟我們分享使用ZA的心得和感受。


首先出場的是很久不見的董敏莉MONIE



真人皮膚真是很白淨架!




再來就是楊愛瑾MIKI



她跟MONIE親自為MODEL示範產品的用法,
但因娛記太多,我影到的都是人頭。



這次的發佈會主角為全新Za True White Plus 真晳美白系列,
以「鑽石美肌」為主題,為肌膚帶來完美4C,包括Color(均勻膚色)、
Clarity
(光澤透明感)、Cut(表面平滑細緻)及Carat(完美底層膚質),
達至真正的剔透完美。



BABY
以這幅相片,尋找肌膚剔透晢白的秘密。


先以潔面泡沫清除毛孔污垢及死皮;
再以晶肌水
整肌理,提升吸收力;
後以乳液或乳霜導入肌膚底層,做出鑽石美肌。


以上都是產品的官方簡介,
真正有效與否,當然要試過先知。





BABY手上有兩件ZA的最新產品,
試用了七天,是時候跟大家報告啦。



左:True White Plus Prismizer真晳美白晶肌水 $109 / 150ml
右:True White Plus Emulsion真晳美白乳液 $109 / 125ml


以價錢來說,ZA的美白產品真是非常超值。



至於效用,BABY先說Prismizer

SORRY
,照片都OUT FOCUS><

Prismizer
即相等於Toner,潔面後以化粧棉由內至外輕拍全面。


Prismizer
的樽口位很細,倒出適當份量都很方便呢!


顏色為透明,


至於氣味,




是強烈的酒精味!!!!!!><
(啊!真不明白為何要加入酒精!一整個大扣分。)
由此BABY對強烈的酒精都會生起敏感,
所以就不會全面用,只輕拍於T字位、耳背及頸部,
順道可美白平時少接觸的位置。






另一枝美白乳液,

最為BABY驚喜!


樽口位依然好好倒!

流線型的設計亦方便用家使用,




乳液亦含酒精,
不過%明顯比Prismize少,起碼沒有難嗅的氣味。


雖為乳液,但我認為它的保濕度相當高,
即使晚上留在冷氣房也沒有繃緊的乾感。


乳液的用量只需很少,



便可推開全臉使用,




用後肌膚都軟林林,美白之餘亦能水潤豐盈。





BABY

大愛這枝美白乳液,
至少用後沒敏感,保濕亦不LUP

至於美白效果,我想要用多兩三星期,
待皮膚週期更新後,才能真正發揮呢!

其實BABY對現時膚色已很滿意,
反而均勻、抗敏保濕才是我最關注的問題。



分享就到這裡吧


總括來說,BABY
是很滿意這枝美白乳液的!



最後帶一些花絮


 


做MODEL真是不易 連影大半個鐘還要不同POSE


 



 


MIKI真係好瘦!!!!!


 




佢雙腳!!!!!!!!!!!!


 




上鏡真係顯肥,至少兩倍。

翌日睇報導MIKI是變返標準身型!


 









8 則留言:

  1. MIKI對腳真係好吸引呢=)
    [版主回覆05/19/2010 11:00:00]我覺得太瘦啦!! 肥返少少好睇d

    回覆刪除
  2. 估唔到佢樽口設計咁既樣會好易倒出, 勁呀!!!
    我決定暫時都唔買任何乳液住喇, 乖乖地用晒屋企屯左d貨先~~ babe你下次同我行街監督住我唔好亂買野呀!!!
    [版主回覆05/19/2010 11:01:00]又話一齊去SHOPPING既! 你諗好行邊度未AR??

    回覆刪除
  3. 太瘦 + high heel 好得人驚~
    [版主回覆05/19/2010 19:15:00]係啊! 不過上鏡真係好殘酷架! 你見SAMMI KEEP得咁辛苦都要保住46.5KG!!

    回覆刪除
  4. 行~~~~~尖咀好冇呀??定係旺角呀???
    你揀啦~~~hahahha~~我有選擇困難症架~~wakakkakaakka
    [版主回覆05/19/2010 19:15:00]尖咀啦~ 再行埋MK....之後食譚仔 YEAH

    回覆刪除
  5. monie其實都好靚
    [版主回覆05/19/2010 19:16:00]佢係高貴有氣質! 好耐無見過佢啦! ^^

    回覆刪除
  6. Miki 靚咗好多~~~
    [版主回覆05/21/2010 02:27:00]佢岩岩出道短頭髮有少少男人FEEL, 依家大左變得有女人變呢!

    回覆刪除
  7. 羨慕死人啦~你好白啊~~~好難睇得出你用美白產品有無效~~
    [版主回覆05/21/2010 02:27:00]其實一白就咩瑕疵都好易見到>< 我要努力打造無瑕肌

    回覆刪除
  8. hi baby~ 好耐冇留言俾你啦~ 因為EXAM完玩樂左一輪,依排又要PREPARE IELTS啦>< 不過我都有留意你既BLOG文嫁=] 我已收到你送的小禮物好耐了~謝謝你喔^^ 淡淡的粉紅色,我很喜歡呢=] 成為左我近排寵愛之物^^ ZA既新包裝靚好多呢! 之前見佢包裝麻麻所以冇咩留意佢..哈 佢隻LOTION LUP唔LUP嫁?有D興趣 我油皮頂唔順D LUP野嫁><
    [版主回覆05/24/2010 20:36:00]依隻LUP LUP地架! 我開冷氣先會用佢, 早上用真係頂唔住啦~~ 你收到就好了! 好驚寄失呢!

    回覆刪除