2010年7月20日 星期二

人非草木..又豈能無情....

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/lily/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



買了美麗的衣裳,


Photobucket

Photobucket

可惜穿過3次就爛了!

Photobucket


心裡有過一刻的不快。


不過,
錢解決到就不是問題,
要是喜歡也可以再買,
只在乎你付出與否。




可是有些東西,
不是用錢就能解決。
錢不能買健康,
不能換回我寶貝的雙眼。


Photobucket

LILY,
你看到姊姊嗎?





我是家中獨女,
說實話,我從不羨慕別人有兄弟姊妹,
家人給所有的愛我,不是最幸福嗎?




但自從公公養了LILY,
我就老早把她當成家人,
原來把愛分給你是件很幸福的事。

我的親妹妹,
陪我走過最失落的時刻,

Photobucket

她不像狗,
在我傷心時總會錫我逗我,

Photobucket


還記得你小時候,
每次我回家你都會偷偷落淚,


Photobucket


然後細聲哭泣。


你真是狗嗎?
怎麼你咁有人性!



公公鐘意訓練佢扮人,


Photobucket


教她拿東西,也教她幫人抓痕。


佢重好餵食,
絕不放過雞肉魚蛋,所有人吃的食物,
甚至連橙汁都愛喝。


不過我會企硬,
因為你真的不能吃啊!LILY!



現在你生病了,
大家都尋求方法,
希望找到個信得過的獸醫,
畢竟她不是人,
不能表達自己的毛病。


而主人,
就只好信賴醫生,相信他的決定,
但...真的要聽從嗎?



連她的雙眼可否看到我們都不肯定,
每次想起都禁不住流淚,
LILY,你會看到我嗎?


Photobucket


大家都擔心透,
要是用錢可以解決又有多好?


一切都只是考驗,
所有都會好起來的.....
我要相信!



興幸LILY有個極度愛錫她的主人,
公公婆婆把她照顧得像嬰兒貼心,

Photobucket

妹妹,
你一定要好起來啊!


待你好返姊姊買寵物零食給你,
陪你玩、替你按摩......

只要你痊癒就足夠,
你要加油啊!知道嗎?






P.S 大家有好的獸醫請不忘介紹,無限感激!



永久BLOG文:http://babyalpha.hk/lily/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


12 則留言:

  1. 你阿妹會好返既, 加油!
    [版主回覆07/21/2010 11:04:00]謝謝TATA...我地都好擔心..>~~~~~~<

    回覆刪除
  2. 哎呀.... lily 真係慘.... 我都覺得狗係好有人性. 以前我隻狗一卑嫲嫲打, 佢就會搵我避難! 仲會痛到喊........ 好似人咁O架!!! 希望lily 最日康復呢.
    [版主回覆07/23/2010 10:28:00]狗仔真係好有人性架! 知道邊個錫佢邊個俾野佢食, LILY到依家都唔知自己有問題咁.. 一見到我地都係好開心.. 但我地反而好難過.. 希望下一個獸醫真的幫到佢!!!!!

    回覆刪除
  3. 打給你的字。 一下子沒有了。
    我想說的是,她有你們的愛,一定會好起來的!
    [版主回覆07/23/2010 10:31:00]我明白你心意啊! 謝謝ZOE!! LILY一定好快好返!

    回覆刪除
  4. 條裙邊道爛在? 個晚都冇事家?
    lily 要加油........
    [版主回覆07/23/2010 11:06:00]後面啊~~ 車得唔好啊>< 我都好鐘意條裙架!! LILY真係好叻叻!! 到依家都無咩唔妥..係情緒有少少唔穩定, 我地星期6會再睇另1個獸醫, LILY一定好快無事架!

    回覆刪除
  5. baby, 我無咩可以幫到你 只能送上祝福, 希望LILY快些好返
    [版主回覆07/23/2010 11:06:00]多謝SAM, 有你地既祝福我已經好開心! 多謝你!!

    回覆刪除
  6. she will recover soon,, baby,, no worry,,,^^ tell me more tmr,,
    [版主回覆07/23/2010 11:11:00]thanks babe

    回覆刪除
  7. 明白你感受,我以前都有養小動物,但自從牠們逐一離去後,便沒有再養了,因為很怕再面對牠們的生離死別!!
    以前我一家都有努力替牠們尋求良醫,可惜曾看過牠們的醫生都說很養痊癒(因屬腫瘤),但我們都知道醫生們已盡力,可幸Lily是可愛小狗,我相信良醫會比較多,不像我家的那樣難找醫生(牠們是小鸚鵡)~
    Lily一定會康復的~加油!!
    [版主回覆07/23/2010 11:34:00]我男友同你case一樣, 所養既狗狗死左真係好難面對..就好似親人咁 依家每次諗起LILY有事都好驚, 依定盡量都俾哂最好既野佢!! 多謝你啊!

    回覆刪除
  8. 咁你而家找倒醫生同佢睇未?? 最衰我冇呢方面知識, 不過勝利道好多動物診所, 你不如同佢去睇下
    [版主回覆07/23/2010 11:13:00]我地以前就係帶佢去勝利道間動物診所, 諗住搵返佢做細個做絕育個間, 點知關左門啦! 睇另1間...但唔係好得啊><

    回覆刪除
  9. 唔洗太擔心架.....好快冇事.... 條裙著得好靚呀... 係邊度買架...??
    [版主回覆07/23/2010 11:14:00]好難唔擔心架! 我公公依幾日無哂胃口重失眠, 睇見佢咁我都好難過.. 所以一定會再試, 醫返佢為止

    回覆刪除
  10. Lily 的眼仔點呀?? 完全明白你的心情...!!!  我也不太知道香港有咩好獸醫, 不過0係做咁大既決定之前, 最好搵多幾個醫生問下意見, option 可能唔止一個!!!  Pray for Lily!!!! 
    [版主回覆07/23/2010 11:15:00]謝謝你! 我都係咁話, 坐以待斃唔係辦法, 寧願俾多d錢問下唔同醫生意見, 或者會有奇蹟出現!

    回覆刪除
  11. 我自己隻狗睇開勝利道o既獸醫(因近屋企),不過我介紹你去大圍珍禽異獸搵dr. tiger
    之前我隻狗囡搵佢做絕育,因為佢bb時試過病到差唔多死(勝利道有好多好hea o既醫生),所以我好擔心,但呢個醫生講o既野比到信心我,而且手術條疤而家直情睇唔到
    如果你真係想搵番旺角,我自己睇開動物醫療中心dr. joan,佢好細心(其他全部都廢,我差不多睇過哂),另外唔知你知唔知有個blogger queenie,佢之前隻芝娃娃隻眼跌o左出o黎,去麥子健度睇,最後醫番好(不過我唔知佢搵邊位醫生)
    唔知幫唔幫到你,希望lily冇事
    [版主回覆07/29/2010 11:13:00]我已經去左blogger queenie個間了, 一樣搵返周醫生..但真的無得救, 因為眼細胞真的壞死了..... 我們也只好面對事實

    回覆刪除
  12. 噢!!! 哈..... 我剛剛先知道, 我買咗你呢條裙呀!!!! 買果陣時都唔知, 係"村姑"話我知, 我先 realize!  Ha.... hope you don't mind, baby.
    [版主回覆08/02/2010 12:55:00]傻啦! 我點會MIND!!

    回覆刪除