2011年10月2日 星期日

「 哈囉喂共和國 」成立喇~~ 海洋公園十月全城哈囉喂 2011

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/ocean-park-halloween/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



每年我都會參與香港兩大樂園的 Halloween 主題派對,今年因為工作關係有機會率先去到 海洋公園十月全城哈囉喂 2011 PREVIEW NIGHT,超興奮的呢!

Photobucket


以往跟 HUBBY都會好準備6時入場,不過今年要上班,難免要遲些少啦~ 幸好入場時人數沒有很多,門口已經有大派工作人員迎接我們嚕。

Photobucket


今年的哈囉喂門票很有特色,是一張哈囉喂共和國的護照,同時更為入場者準備了以海洋公園主席盛智文為肖像的魔鬼666億,背面是飲食COUPONS,很抵死的說!看來我們都要變成鬼國公民啦!


Photobucket


自從夢幻水都創建後,就沒有來過OP啦~ 聽說新水族館「海洋奇觀」評語好壞參半,但這樣看來,確實為海洋公園帶來新地標。

Photobucket


鬼國魂祭夜是今年排隊時觀賞的節目之一, PREVIEW NIGHT 人數不多...我都沒有機會欣賞得到了! (=P)


Photobucket




就連海洋列車都換上鬼怪主題,睇完鬼片即到站,要衝去玩啦~~~*****


Photobucket


今年是鬼國「 哈囉喂共和國 」誕生,當然四周都是「鬼」啦!! 在OP有兩類鬼,一是奇裝異服,吸引大批玩家拍照,COSPLAY 表演多過嚇人;另一類則是素服上陣,常常失驚無神出現,每次都嚇到我尖叫,救命啊~~~~




Photobucket


藍臉人總令我想起阿凡達,SO SORRY...... XDDD




Photobucket


每次拍照都CHOK哂樣,交足戲!(^O^)

Photobucket


鬼新娘配殭屍眼~

Photobucket






Photobucket








Photobucket


Photobucket


鬼差佬好搞鬼,難得男同事又同佢對戲....笑死了~~~ !!


Photobucket


海洋公園嘅阿JACK!HAHA





Photobucket



跳舞正啊~~ (>3<)!!! 其中一個還是我大學同事,好厲害!



講返鬼屋先~ 今年有8間鬼屋,印象中跟上一、兩年一樣數目吧! 部份跟上年一樣,像喪屍絕對反擊;有些則是從上年改裝而成,像每年都會惡搞一種交通工具,今年就有猛鬼尾班車嚕。

Photobucket


其實玩左咁多年,年年都是那些的把戲~ 說雖如此,每年都會好驚!! 尤其今年不是跟HUBBY,身旁的女同事比我還要細膽,真的好無安全感啊!! (@v@) 玩了其中6間,盡量憑我記憶總結一下吧!


恐怖創作室 (驚嚇度:+ + + + + )
- 入場第一間玩,超恐怖!!!!氣氛陰森,我最害怕就是那些斷手斷腳的四肢..... 嚇到我傻!



3D惡夢潛行 (驚嚇度:+ + + )
- 今年的重頭鬼屋之一,大玩3D電視逼真效果,不過略嫌製作不夠細緻,畫面不算太驚嚇,有點失望呢!


亡魂棺廠 (驚嚇度:+ + + + )
- FINE~ 其實這鬼屋不算驚嚇,最得人驚係其中一PART要*獨自一人*玩滑梯,自己走埋最後一段路,我嚇到係咁走.......!


喪屍絕對反擊 (驚嚇度:+ + )
-上年玩過無哂新意嚕,拿著鐳射亡魂槍四處射,特別一提:被喪屍射到扣分扣很多啊!!!! 身旁的女同事最後一分都無啊...XDD


清宮殘異錄 (驚嚇度:+ + + + )
- 以中國紫禁城為背景,驚到咩都唔敢望!(@__@)


紙紮極樂園 (驚嚇度:+ + + + )
- 聽到紙紮公仔已經好驚,已忘了裡面的驚位,只記得好嚇人!


*囧* 除左「驚」沒有其他形容詞,也未免太詞窮吧?! (>O<)


溫馨提示:由於今年只能由正門入場,大部份的入場者會首先聚集在正門那邊的鬼屋,要在短時間玩最多鬼屋,就不妨入場後即坐海洋列車往山上出發啦。



海洋公園十月全城哈囉喂2011 (網站)
開放時間:下午5時30分至凌晨12時
成人門票:HK$285-795


加入下面連結:不定期有獨家送禮、網購分享、美妝心得、新品情報等分享。

 

 



永久BLOG文:http://babyalpha.hk/ocean-park-halloween/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


2 則留言:

  1. YEAH~我驚到死都買左飛10月29號去啦~~~一定人多到死...><
    [版主回覆10/04/2011 11:59:00]十月尾一定多人到暈~~ FAST PASS都排死啊!

    回覆刪除
  2. 亡魂棺廠果間真係有1PART 要自己一個玩?
    [版主回覆10/17/2011 23:37:11]係!!!!! >.<~~ 但其實呢...... 唔敢自己一個行可以等埋下一個人滑滑梯,咁就可以一齊行~~ 但我個陣驚到咩都諗唔到....行得超快.......!!

    回覆刪除