2007年3月15日 星期四

3世因緣














今生衣祿


信女XXX

丁卯生人,為人身心好動,永遠不能靜下來,做事衝動,虎頭蛇尾,後天環境加以培育才可有成。如屬女性則較沉靜,說話耿直欠細心,但不失為賢內助,相夫教子亦算稱職。

前世

後世






前生從安州來本姓冼,為:

再世華陀郎中






後世去汝州李家托生,為:

至型至索髮型師















今生性格
今生性格似狸貓
你的性格有如一隻狸貓,個性隨和易相處,而且充滿幽默感,因此在一些社交場合中,往往能夠成為焦點人物。此外,你亦是寬宏大量的人,凡事不會斤斤計較。不過,有時太過不拘小節,對某些事情不夠細心,或會犯上不必要的錯誤。對戀愛的態度比較消極,而對愛情主動的人,可平衡你性格上的缺點。

今生衣祿寓意詩
「正月生人馹馬臨,早生必定顯名聲,文武遇此標金榜,庶民逢著有金銀。」生於辰時末,衣祿自有時,朱紫作朝郎,一朝命發達,富貴有名聲。


講今世都ok準喎!!!
都話左我係好老婆 相夫教子樣樣掂 哈哈
雖然唔知咩係"朱紫作朝郎" 但最尾個2句應該係好野卦
"一朝命發達,富貴有名聲" 我都想啊 ^~^

有興趣玩下
http://www.y28predictions.com/program/template/fortune/past.php?lang

為左玩依個野 我打俾我阿E問我幾點出世
佢答我應該係朝早8點幾 因為佢發過夢我係8點幾出世-__-"
再打俾公公婆婆 公公答我出世紙有寫 我都唔知放係邊
後尾再問 真係8點幾喎 我阿E d夢咁勁既

1 則留言:

  1. http://babyalpha.hk 積極搬家中2007年3月16日 清晨7:05

    答:心理測驗唔多準咁 哈 係你講度似機場送別咋!!

    回覆刪除