2007年3月23日 星期五

他*們讀書讀到癲

尋晚入左好多games落電話 同子聰msn傾下玩下games咁就4點半
早上又俾father叫去飲茶 個頭好痛 d腸又想痛
搞到我都唔敢亂食野 叫左碗皮蛋瘦肉粥就算
結果2個人埋單$30 重平過茶餐廳 hahaa

終於都完哂所有補習喇 可以專心咁溫書
尋日上最後1堂phy俾左好多essay tips
不過都唔知係咪真既 真係咁勁?!?!
好搞笑 唔知係咪同行個2位都認為我1定唔知醒
2個都會打黎叫醒我 最好笑係garnett個sms
e為我地係同台囉 哈 你蝕左$0.6
今堂補習社d人勁騎尼 我前面個位男生又照鏡又係咁摷頭
garnett話佢高度到佢心口 我唔信!!
之後佢前面個位都勁恐怖個頭勁油係咁喪笑 我地指著佢黎笑 哈哈
不過最驚係嵐嵐隔離個位 個身有"粟"味 重un腳un度我隻腳都震
我諗佢地讀書讀度癲癲地 而我發現99%都係出現男生身上


個頭重好痛 食粒必理痛再沖涼先。

沒有留言:

張貼留言