2007年3月10日 星期六

我不好恰!

最近又失眠 只怪太晏起身 自己又唔係可以長訓既人
不過今日好勤力啊!! 補完phy就去左自修室 都溫左2個半鐘
明天會再努力 不過時間真的不夠用
夜晚同阿e,表妹,舅父,bonnie,公公,婆婆去九龍城食泰國野
因為遲黎既關係 叫左碗所謂既彩虹粉
湯底係紅色的 好恐怖 食左d餸就無食喇
可憐我成日都未食過野 


then公公佢地走左我地就行九龍城廣場
因為要去睇電話 都係出w850i 無白色 要訂
下星期5先到手  反正我都唔急既
不過真係好好好抵!!! 不枉我由上年等到今年3月 無蝕 哈
最後玩彈彈波 4個大人1個細路都crazy
最crazy係我阿e 玩左$4x win左好多垃圾
我得到黑白豬貼紙1大張

再之後就去左食甜品 搭巴士回家

媽媽買了位元堂燕窩白鳳丸給我
要條整好身子 內外都要兼備


Samantha Vega wallet到手了!!! 超喜歡的1個牌子
太配合我style吧!!!! paris,beyonce都在代言這品牌的其他line
還是我個個最漂亮 哈哈哈 yeah



1日之間 我已經變成1個窮困小女人
 哼*


小學時好鐘意吳佩慈 佢唱歌真係幾正架!!(同上下文完全無關!)


p.s 今日由我阿e口中又知道樣笑料
係關於我個搞笑親戚
話說佢又因為我而同佢老公嘈交
事源係佢細妹買左個gucci袋 2千幾
因為佢細妹講到大時大節要拎去威 咁佢老公只係答左句
你細妹買左2千幾就威 咁阿妹(即係我=__=")咪要拎去飛
就係因為咁  我又再1次成為千古罪人再1次成為佢眼中釘
重要嘈左個幾星期 無出過聲喎
唔怪得佢咁憎我 我係咁成為佢地導火線
之前生日男朋友送westwood我 佢已經鬧我跟風
阿姐 成街都隨手執到個westwood 都唔知有咩咁出奇
重試過好多次 周不時講我壞話
又話我係狐狸精  最搞笑係話我以怨報德
我都唔知我幾時做左d咩怨 又唔知佢幾時德過我
重要所有野都唔關我事 我好無辜!!!!
鬧人又要背後 係面前又扮nice 好假
咁又係 佢係面前鬧   所有長輩級1定幫我
唔好諗住蝦我啊 好多人錫我的!!
 我1點都不好恰
俾我係你 就會對我好d 有事上黎我都會幫下口
而唔係好似依家咁   做咁多野都唔知為咩!!!
真係       死蠢!!

哼哼哼哼哼  我無講係邊個搞笑親戚架 !!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言