2007年3月13日 星期二

I get hurt.......

繼續派卷 繼續失落 
個分差到唔想講野 拎完想走個隻
唉 出到去好大機會會U 嗚嗚嗚嗚嗚
最好成績依然係中化 但都唔係高分喎 死未

我覺得篇作文作得幾好架 但都係5x
文化專題溜改我1板 唔係都會多1,2分/50

lunch成大班食 then回校練oral
2個topic 表現不是最好
聽日會發揮哂出黎的!!!!!一定會
最尾傾下中化野。幾開心的
miss姚讚我文筆幾好

5份卷我都覺得作文最易 但內容要再具體點 再好d
畢竟我將來想做既工作都係與語文有關
所以要考好中化 希望拎得高grade 搵工會好睇d啦

我係有抱負架 但今日肥恒同我講
"乜搵老公要full cert既咩?"
無言中............



前幾日我阿e問我
"究竟你有錢既定義係咩?"
我個陣答佢"有份固定工作 起碼月入15k 生活無憂囉"
其實都未夠 唔 養得起部車同供樓 就算係有錢啦!!!!!
(我覺得咋 其他人可能唔止)
其實買車真係好平 係養車貴
以前1直都想學電單車 但父母唔會俾
依家大左反而想學私家車 飛翔既感覺應該好爽
得閒又可以遊車河 但養車有排都未得
1於下年計劃去學車 學下都好的。 

唔發夢喇 都係去溫書
 

P.S 收到ms yan既利是 $22.2 好意頭
還有裡面的字句 承你貴言


f.5 kk yip個封重係度





唔使sorry   我無嬲

沒有留言:

張貼留言