2007年3月18日 星期日

最佳損友

其實前幾日已經"有些野"想發表

很多時候靈感湧現 1過左就忘卻了

頭先看完星座網 突然又湧左"有些野"出黎



"合則來,不合則散"是我對友情,愛情以致1切既原則

不如講下友情 其實依樣野我想講好耐

我係好幸運 好幸福 這1點我認的

係我身邊有無數對我極好勁好超好既良朋們

係我唔開心時會tum我關心我緊張我

係我開心時會和我分享,替我高興

有時候感覺比戀人更親密和真誠

名字不公開喇 有太多 放在心中比較實際

好小事我都會好開心 對良月月也是1樣

有很多事我不說出來 但其實內心我記著的



其實我從來都唔介意人地點睇我

好多人對我第1印象都唔好 never mind的

日久見人心 我是好是壞 聰明的你1定會知道

真誠對待每1位良朋 是我會做到的

但當有虛假的臉對著我 別以為我不知道

裝臉是你強項 洞察別人也我絕技

我不介意 反正我知道 沒有你這個朋友不是我的損失

也因為 疼我的人比憎我的人多很多



其實朋友關係是簡單得很

我不明白為何妒忌與利用會混集當中

也許是人本身的自私

總想自己是最好 最優勝 最幸福

左計較與右計較 結果只會得不嘗失

到頭來發現 身邊1個又1個的朋友離你而去

咁 又為咩呢?



我也是自私的 這種朋友 恕我受不了

還是不來往會比較好 哈哈


1 則留言:

  1. http://babyalpha.hk 積極搬家中2007年3月19日 上午8:30

    答:恐怕這畫面就快不能出現吧

    回覆刪除