2007年12月22日 星期六

冬至

今日又係好開心
同我既良朋歡聚 幫sasa補慶返生日
參與成員有我,嵐嵐,阿4同sasa
去左cafe度傾計,講下大家既近況 時間過得超快
之後又影貼貼 好靚啊 !!! 我好鐘意
sasa同阿4都話我曲髮好睇d 真好
haha 真的似日本人嗎???? 搞笑







夜晚去左香港仔食飯 做冬
食到好忟 好悶 ....d餸又黎得耐!
之後同father送麻麻返去養老院
依家麻麻身體差左好耐 ..
行動下便唔可以自己照顧自己
雖然有工人睇住 但最後唔放心都送左麻麻入養老院
起碼24小時都有姑娘睇住 我地會放心好多
今晚麻麻血糖升左好耐 我地都擔心
因為今晚除左做冬,重係幫麻麻做生日
佢唔聽話食左好多野 最後結果真係超標左好多
姑娘都話咁高 可能 麻麻會訓訓下昏迷 叫我地要有心理準備
聽到咁真係好想喊 雖然我同麻麻個邊感情無咁深厚
但係聽到自己既親人好像快要離我而去 個心好痛好酸
father都話麻麻唔會捱得好耐 叫我多d過黎探佢
佢又講返麻麻後生既野 麻麻真係好叻
1手湊大9個仔女 重要自己1路做野1路養
依家佢個個仔女都好孝順 真係佢積落黎既福
即使現在百年歸老 佢亦會去得安心無掛

我唔敢望麻麻會突然變得好健康
只希望佢現在可以生活得舒服 唔好再受病魔帶來既痛苦



沒有留言:

張貼留言