2007年12月21日 星期五

sweet sweet everyday

好多日無打blog啦 日日都very busy但又very happy!!
回顧下先~

19號又同珊珊去考試 考完行左陣德福
點知mr.right咁岩就打黎 重過來搵我
嘻嘻 真係好好=]
到夜晚等埋佢d fds放工就1齊去唱k
超開心啊 由1am唱到5:45am
又叫到成台都係壽司同小食  
今次係第1次同老公唱k 真係好開心
老公唱歌都幾好聽架!!!
最鐘意你唱風山水起 因為有"眉尾" 哈哈
到最後都係得返我同老公唱 男女仔歌都係咁唱
哈哈 同佢班fds都玩得幾開心 好鐘意依種感覺
唱完食埋早餐老公就陪我返黃大仙
重係4樓陪我等到8點先送我上去 超好=] 錫哂你!!!

老公對我真係好好 同佢1齊既感覺真係好sweet
好有安全感 而且同佢有好多野都好夾 佢亦會知我諗咩
令我覺得自己真係搵到適合既人 I love you ar bb

到20號訓醒就同tiffany出去行街 行名店 haha
任務係買聖誕禮物 結果係YSL買了囉 精挑細選的!!!
之後又係利時買了件靚靚衫 真係好鐘意
夜晚再過左婆婆到dinner 好卦住lily啊
係咁攬住佢鍚佢 好乖好抵錫

到今日就同嵐嵐出去
去左阿哥間salon 搵佢幫我整頭
我地好多年無見啦 哈哈
之後佢幫我電左 嘻嘻 嵐嵐話我似日本人=]
都有d唔慣 不過幾鐘意 thanks
夜晚同father dinner就返去睇tv lu 2妻時代個ending好爛囉!!!!

好想快d俾老公同良朋見我個new style tim!!
快d聖誕節啦 好想去玩!!!!!

2 則留言:

  1. alpha bb
    超級仲意你啊!哈!好快我地又見面啦!
    你咁幸福真係好啦!
    你快d比相我睇下啦!令女!啜!

    回覆刪除
  2. http://babyalpha.hk 積極搬家中2007年12月22日 上午9:10

    我scan左啦!! 等你長d又去電 到時1齊靚啦 哈哈

    回覆刪除