2007年12月26日 星期三

聖誕。快樂

又delete左我篇日記 ...好仆街!!!!!

渡過了很浪漫的平安夜和聖誕夜

平安夜和老公到disneyland 好開心
大家都是初次到訪hk迪士尼 心情很興奮
玩了很多機動也看了很多表演 嘻嘻
影了很多合照唷  好靚靚
迪士尼附送的眼鏡 看在燈光下就會變出雪人 好過隱

晚上近距離看煙花 超迷人 看得我都醉了

欣賞煙花後就到disney hollywood hotel 食聖誕dinner buffet
老公book了2nd round 嘻嘻 食得好開心
完膳後行陣公園 就回老公家中lu

做最興奮的事 就是拆禮物啦!!!

老公買了我之前不捨得買 到想買又找不到那件earth music大衣給我
原來傻佬1早就靜靜雞買左 我好鐘意!!! 佢重係咁厄我係平野亂咁買
老公也很鐘意我份禮物 我都好開心啊!!!

攬住1齊訓真係好舒服

聖誕夜就和老公到the grand cinema看3D nightmare before christmas
係老公好叻咁1早book左靚位 因為場場都超爆
好好睇啊 聽住d歌好開心 好有氣氛 好好笑
完場後就係elements影下相 d聖誕樹好靚 又上左天台公園行下
就過左稻香打邊爐喇 好優閒傾下計講下笑咁打  好舒服
之後老公就送我回家喇 ..上車後才驚發漏左本怪誕城紀念冊係酒樓到
好唔開心 ...因為老公好鐘意架!!! 但係老公重不斷安慰我 =[


謝謝老公為我準備既1切 十分滿意 讓我感到很幸福
聖誕願望 你知道的 希望你會做到 我愛你。


boxing day和SU良朋見面 去了玩保令 N年無玩喇
第2局都有7X分 都有D安慰 哈哈哈
晚上富臨打邊爐 係4樓傾到2點幾先捨得走
大家都好多野講 等我考完試又要再聚過lu


post相先

24號的 =]

 haha



不同時段既城堡都好靚 ...上面張相係老公影架 好鐘意

 disneyland hollywood hotel


25號的 =]

老公帶上我的禮物 好襯

26號的 =]




迪士尼棒棒糖 so sweet




P.S 這是我親手弄給老公的聖誕樹和人仔薑餅


沒有留言:

張貼留言