2007年12月9日 星期日

Parenting

不用外出(去街/返學)的日子=帶眼鏡+素顏(連cream都唔塗)+衣著求其
哈哈 真係好懶囉!! 係阿e屋企訓左成日 ..
我表妹好好  在我熟睡時拎張被幫我com 好抵錫啊!!
但她和我表弟玩"com棉台"時竟玩至打架 又整難d牌
阿e勁嬲囉 重要打佢地 ...2條友喪喊
我表弟勁驚 係咁講對唔住 又話"嗚~~媚媚 快d叫mammy停手啦"
勁慘勁可憐 我已經盡哂能力保護佢地架啦 ..
不過我阿e話 "再唔走開連你都打埋!!" =[


記得自小學開始屋企已經無被體罰,
或者係我乖(哈哈) 印象中都好像無咩俾屋企人鬧過
以前覺得體罰好唔岩 細路應該要慢慢教既
但自從幫個靚仔補完習後,依種心態又好像有少少改變
做人父母真係好難 真係要做好多準備同心機先得


老公真係講得岩 要思想成熟才能擔上父母的
不過要等到40歲......哼
或者也不輪到我啦 ....(雖然內心也會想)


好掛住老公tim


沒有留言:

張貼留言