2008年6月30日 星期一

4日3夜海上假期 - 台遊篇*

其實這次旅程的路徑是HK>TW>HK
第3日的早上船就會泊在台灣基隆港口

遊客可以自由選擇上岸與否, 只要準時3點前上返船就ok了

而我們當日就選擇自由行, 一早7點就出發啦
先到碼頭旁的7-11取回預先訂既牛爾DIY產品 好大樽 真係好抵
諗住去埋全家取書, 可是店員說還未收到!!!!!!! 好失望啊
之後買左早餐就搭火車轉捷運 約1小時車程就到西門町囉





↑ 購票機


↑ 車票 (車銀?!)


↑ 捷運上

9點去到咩都未開門, 雖然幾年前黎過但都唔認得啦
我地連地圖都無張 (原先以為基隆離台北好遠 沒打算去)
所以就摸熟環境先, 晨咁早街上只得幾丁友
可是也見到穿得很辣的台妹!! 超短熱褲// 緊身短裙
長度剛剛遮到pat, 上樓梯一定見到底底個款
不過樣子呢, 也不算很靚囉 可能我沒遇見卦
身材大多瘦/有胸就是 而且多數都會化妝
特別一提是台灣男女身高比例平均都高過HK!

哎ya, 扯得太遠了 返回正題!
後來就陪mammy去左買手信, 都是零食之類
之後就到我既重點!!!!!!!! 美妝品
我是去康是美>屈記>美華泰
因為遇到個香港人話美華泰遲開門
如果唔係我實去美華泰先架 個度買MJ有睫毛夾送
可惜我係屈記已經買夠啦 >~~<" !!!!!!

↓ 戰行品如下↓ :

↑ 牛爾DIY
眼GEL、 睫毛生長液、綠石泥毛孔緊緻面膜


↑ 廣源良
綠豆粉, 菜瓜水、敷面凝露
因為買唔到 廣良源意仁粉, 買左另一牌子
紅樽美肌飲品是贈品 超難飲!!


↑ 資生堂
MJ黎明眼影、眼影膏、睫毛液(BASE、增長、濃密)
INTEGRATE眉粉、膏彩(媽媽買的)
還有加插的CANMAKE3色眼影(家中那盒跌碎了)


↑ 我的美麗日記MASKand 
 4大盒:黑珍珠、紅酒(已遺失)、玫瑰、珍珠粉
6小盒: 薰衣草、黑珍珠、冰沁活氧、Q10


↑ 其他 自己看吧
買永和3美人純粹想知我之前在拍賣買的是否假貨
看包裝後發覺顏色有相異, 質地有待調查


買完about 11:45am, 就去左<飛天麻辣>食人生第一次既麻辣火鍋
上次台遊無品嚐已經心有餘悸啦!!!

大家睇睇!! 我們選了1半麻辣, 1半蕃茄
2面都好好味!! 好夠味~唔使再點醬油
不過麻辣真的好辣 舌頭都有跳動感覺
火鍋係任夾形式 都好多野食同算新鮮
重有橙汁/檸茶/雪糕/雪條/生果供應 食到超飽啊!!
也再次讚揚湯底* 因添加的湯底都是原味加上
即使我地話唔使加麻辣, 佢都加清湯而不像香港加滾水!
食得好滿足, 之後行多陣就搭車返去啦
因為趕唔切快車, 重搞到遲到
遲到都要係基隆康是美買多2大盒我的美麗日記 haha

最後返上船好好休息 預備晚上的船上派對囉

↑ 返船囉

後記: 雖然今次我台遊說不上什麼,
時間也太短 不過總算買到心水產品,
可是我也有3大遺憾

第1遺憾
訂唔到我的書, 分別kevin和的古小偉的彩妝書
我回港發覺, 其實書26/6凌晨就送到啦
後來我send e-mail給金石堂, 他給我的回覆就是

"很抱歉造成您的困擾…
為您查詢~您的書籍目前已送達指定的商店,

先前無法順利領取原因可能為:
門市人員交接班時未交接清楚,
導致值班的店員沒有仔細尋找,
今日與店員確認商品已在店內,
對於 讓您無法順利取貨,

造成不便之處,敬請見諒,謝謝。 "


我也不明為何店員沒找清楚就說沒有
真的氣死人!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

第2遺憾
雖然已在台購了心水, 可是我還是找不到/未有時間去的有:
kiss me的極長睫毛液、SANA睫毛夾、Jill Stuart產品、
花生染髮泡沫(這個是唔記得搵)

第3遺憾
回家後我發覺將1大盒10片裝的<我的美麗日記>玫瑰mask都漏在船上
啊~~~~~~~~~~~~ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
應該是執行李時盒mask碌入床下底睇唔到啊  張床係有塊布襟住
嗚嗚嗚


唉 話雖如此 這次台遊也是滿開心的體驗
台灣我會再來的!


5 則留言:

  1. ><即係你都去左台北呀?
    你買左好多..我都想要既野呀
    不過你執少左樣真係可惜,下次要CHECK清楚!!
    [版主回覆07/02/2008 01:27:00]係啊! 去到先知基隆離台北唔太遠, 於是膽粗粗搭車去囉! 我都覺得好可惜啊! 下次床下底都要check =]

    回覆刪除
  2. 你大量入貨, 請問呢d化妝品平香港幾多呢?
    [版主回覆07/07/2008 02:22:00]化妝品我淨係買左資生堂咋~ 因為MJ同INTERGRATE係TW有專櫃~ HK只得水貨店//網上拍賣有  MJ 最新4色眼影個邊先$97咋 水貨店賣$160 不過有D就差唔多既 eg.單色眼影~同網拍價差別唔大 所以就無買囉

    回覆刪除
  3. 嘩....買左好多呀,我就黎去台灣,都想買MASK呀,請問牛爾邊度有得買呀?
    [版主回覆01/25/2009 00:01:00]牛爾係 payeasy 訂架! 你出發前3日訂就得, 揀間就你酒店既便利店拎 極度方便呢!!

    回覆刪除
  4. 中間圓形果支, 有個泡字, 果支是什麼東東?
    另外橙色eye mask 上面果支細細支, 又是什麼東東?
    左面粉紅色mask, 是什麼brand?
    以上d 野好唔好用架?  sorry, 好多問題啊
    [版主回覆01/27/2009 00:55:00]個支係潔面泡泡,其實香港SASA有賣 $38咋 依支野好好用!! 我已經用完啦~ 諗住遲些開POST 上面果支細細支係雙眼皮膠水, 我用黎痴假睫毛既 好用而且超平 粉紅色mask係LIFECELLA, 香港都有 但見康美是有得加錢換, 所以買黎試下 佢唔夠深藍色包裝既好用! 如果係粉紅色&美麗面膜, I vote for latter one

    回覆刪除
  5. 請問呢類郵會唔會覺得暈船/或者左右搖擺?想試吓呢類旅行,但怕暈船浪

    回覆刪除