2008年6月19日 星期四

網上購物

這幾天工作得好悶..
雖然時間過得快, 但不停上網都上到厭
亦因為non-stop 上網, 係咁online shopping

昨天搞個淘寶網, 這是中國出名既網上購物平台
裡面有好多平貨執, 好多yahoo拍網既衫都係出自佢地
其實一來一回真係好好賺
本身我都睇中幾件one piece
但諗深一層, 雖然平但款式亦唔係話好靚質料亦存疑
咁點解我要搞咁多野去買幾件OK平但普通款/料既衫呢?!
最終都係放棄左

其實我平時上網都係買有牌子既make up/skincare多
一來網上價會平些, 二來真的很好方便
足不出戶貨品直到我手, 岩哂少抽時間行專櫃/妝店既我
而fashion既話, 我就多數係樂天
睇岩就搵代購, 因為好多都唔直送HK架
不過因為代購費貴, 我多數趁減價或者買細牌子野
因為大牌子既係香港買都得啦 雖然款式舊d亦貴d

而hubby就最鐘意睇zozo
佢依1,2年已經無係HK買過衫啦
全身都係搵zozo咁滯
又或者係拍網搵現貨
之前我條hysteric belt都係yahoo搵返黎
seller好nice又連貼紙/紙袋 好靚架

所以話呢 網上真係一個超級平台黎
單係online shopping都不知敗了多少人的$$


不過其實我好羨慕日本人架
佢地係屋企已經買到好多平/貴價fashion
而且make up減價重很平!!!
之前見HR的王牌睫毛液都係百多元
可能HK都有, 但始終人地係shop, hk網拍唔係
保障大好多, 我見hk有好多假mac假bb 人地邊會架
就算係台灣都有payeasyPC home 而香港就只有拍網比較盛行
最大原因都係HK市場太細啦 ...
唉 如果樂天/zozo/payeasy肯受香港人玩就好了!!!!!!!!
不過到時 大家一定敗到流血不止吧!


2 則留言:

  1. 淘寶網  我覺得呢度好多好亂好難睇
    日本人真係好多野都平靚正
    [版主回覆06/21/2008 02:35:00]係架!!! 一search就超多彈出~ 同埋好多都係雜誌相我驚買返黎差好遠! 我係見be好多sis share淘寶所以先想試下 不過最終都係放棄lu 日本購物網真係好正!!! 好想識個日本朋友幫我寄返黎啊 ^"^

    回覆刪除
  2. wuwuw...謝謝你的留言..很感動呀..
    [版主回覆06/24/2008 09:19:00]繼續加油啊!! =]

    回覆刪除