2008年6月6日 星期五

黑雨過後

開心~前天出糧了
雖然銀碼不多但很滿足唷!!


今日掛起黑雨 滿開心地以為唔使返工
誰知11點落下警報 原來下午是要返的!!
因為今日是返長周啊(即放5點半)
嗚嗚嗚 .... 明明公司個大家姐叫我唔使返架!!!
去到九龍灣仍要折返回家拎制服 好可憐啊
本身同老公去飲茶架 ..
我依家應該食緊點心只唔係打緊blog架嘛!!!
唉 ... 其實星期6無野做 點解唔俾人休息?!  
返半日都算 重要返全日 ..
現在我是靜靜望住個鐘,
等到5點半打卡走人 ....百分百在虛度光陰

*****************************************************
晚上終於見到hubby啦
雖然不是第一次和hubby父母同台食飯 ..
但每次仍感難為情 >~~~<"
尤其是hubby食完就入左房 留低我一個
連夾餸都顯得不好意思
可能是hubby父母太客氣啦
又唔使我執野 咩都唔使我做...
重經常臨走都會俾d零食//人地既手信我帶返屋企
記得有次佢mammy去飲抽獎, 份獎品都送埋俾我
雖然唔係咩貴重野(好香既bath set),
但令我感到佢mammy真係好nice
另外有次就係我係佢屋企發燒,
佢mammy又即刻俾$叫老公陪我我睇e生
已經係咁話唔使, 但佢mammy都照俾 重好關心我
佢對我已經咁好, 想像得到佢對hubby超好
單係買hubby最愛的零食frutabela都是1大盒咁買回來
(care的是那份心意啊! 我mammy連我愛吃咩零食都唔知!!)
有咁錫自己既父母真係好幸福唷!!!!!!


p.s 最近得到很多美妝sample
除了ipsa white protect-c粉底液, 其他都未試過
因為皮膚在敏感啦 應該是DHC防曬在作怪囉!!!
嗚嗚~~ 待試妝完再發妝文吧 =]

1 則留言:

  1. HiHi,
    前幾個星期見到你既blog幾得意, 所以入來看看, 自始我隔2日就會上來update一下你既生活及化妝品既意見. 見你同hubby咁好, 真令人羨慕, 佢媽咪對你咁好, 將來一定唔會有婆媳糾紛啦, 哈哈!
    [版主回覆06/11/2008 21:37:00]嘻嘻 多謝你黎睇我blog啊! 開心=] 佢mammy真係好好人架, 婆媳糾紛?! 嘻, 我都唔知啊! 都唔敢諗得太長遠 眼前開心就足夠啦!! >>雖然帶點不負責任 ^^

    回覆刪除