2008年6月16日 星期一

加油唷!!

昨日過了hubby家中
一齊睇神探, 故事唔錯但沒預期好看
睇睇下好累睡著左 hubby就落街買外賣
食完又好累再訓啦.... 嘻嘻
晚上老公和我一齊出去搭車,
我去紅磡, hubby就返灣仔食飯

今晚係7B聚舊日子~
無見大家咁耐有幾個已經唔記得名字
真係貴人善忘~~ 哈哈
yo park環境唔錯 又多新歌
不過野食就得好少~
唱到12點幾就到阿4走先啦
因為要趕返屋企同老公傾埋interview既野
同埋自己都好累啦 成個星期無停過 鐵人咩
最後都搞到3點幾先訓 ..

今天返工勁放蚊 超累超累
下午老公*飛*過黎搵我 哈哈哈
去左吉野家食lunch 龍翔中心間吉野家真係好味d...
之後陪hubby去G2000買西裝 for聽日interview用
我幫老公揀西裝同shirt衫 感覺做左人真老婆咁
hubby著西裝後頓時變得成熟  啜 好想錫啖佢!
最後搞到遲到13分鐘先返到公司 好彩無俾人鬧姐
今日成日都好忙, 其實工作量不多
但要幫老公手 做到我好累
放工後課習竟然勁恰眼訓 講講下野都訓著係咁中
可想言之我係好X累!!!


明天就到老公大日子啦!
雖然唔係幫到你好多 不過hubby咁醒目一定無問題既
我相信我hubby。。。。加油唷!!!!!

沒有留言:

張貼留言