2008年6月11日 星期三

豈有此理 (?!)

今天公司突然上唔到網!!!!!!

初頭以為是未交錢, 後來發現應是伺服器虧左

幸好不是賬單問題咋,因我負責寄票 到時實賴我啦!!

不過經過今日後, 深深感受得到寬頻的重要性

尤其係無野做時, 悶得我玩雙色接龍 =___="



hubby最近考試, 見得好少好少
最近一次都是hubby來找我食KFC 都係一陣咋
好在佢13號(!!)就考哂

到時就可以見多點 ....老公要努力啊!!!

老公在忙考試的時候, 我也忙預備考試
不過不是我的考試, 而是我的學生
3個小學生都在今個星期開始考試,
所以這幾天放工後也要替他們補一補
忙完這星期就可以大大放鬆lu

期待13號
期待14號與嵐嵐,阿4,SASA聚會
期待15號7B班會聚會
節目都排得一籮籮囉~ 我就是喜歡這樣!!!!!


p.s
返工後驚訝時間飛逝
轉眼就到6月中啦 我唔想個暑假咁快完啊
我重未去沙灘 未著比堅尼(哈哈) 未去踩單車
又未去台灣 連澳門都未去啊!!!!

沒有留言:

張貼留言