2010年4月15日 星期四

謎語一則

如果一個兩年沒聯絡的舊同學*突然MSN你,
差不多每天一兩個電話,
幾天一個訊息問你做緊咩,
同你講自己份PT好鬼正,唔使點返加時間彈性都月入4、5千,
再講佢做完FACIAL後,樣子年年18歲,
最後話你知:我份PT有位啊!我幫你約時間見經理啊!

*注:同學是指交情不深,只屬HI BYE,連朋友也不是。





那你會想起咩?
















唉,唔好當我水魚啦!











囧*


7 則留言:

  1. 我上次同你同一個遭遇,但對象係前男友囉!!嬲死我!!
     
    [版主回覆04/16/2010 22:32:00]嘩~~~ 原來我前男友夠膽咁做, 我會不留情面剷佢上天花

    回覆刪除
  2. 唔知有冇人會上當呢...
    [版主回覆04/16/2010 22:32:00]真係好恐怖!!!! 係咁煩人都好意思既!

    回覆刪除
  3. 唉...我都唔鐘意呢d人!搵人老襯!
    [版主回覆04/16/2010 22:32:00]係喎! 勁煩..好希望佢睇到我篇blog會知難而退!

    回覆刪除
  4. 無事不登三寶殿! 用你面上不情願的肌肉來敷衍他吧..
    [版主回覆04/16/2010 22:33:00]有敷衍啦! 但佢好似精神分裂咁咩都賴落我到!

    回覆刪除
  5. 我有個以前(F1-3)幾要好既同學, 但之後分科因為唔同班而冇再點樣傾計既FD 考完會考之後成日打嚟問我有冇興趣去聽外國升學講座, 我話冇興趣之後, 又再問我有冇興趣去D英文補習班咁... 我果時都借D以推左
    之後開學俾我知道原來佢係一D唔知咩institution做暑期工... 以D有時真係幾煩.. 推又唔好意思, 但又唔想WASTE時間係衣D明知自己冇用既野上面...
    [版主回覆04/16/2010 22:35:00]有時真係好了矛盾, 有舊朋友搵你自然開心, 但到知道佢地有目的真係好嬲 又唔想太直接hurt佢, 不過煩得我太耐都忍唔住啦! 我依家都BLOCK埋佢

    回覆刪除
  6. 呢d人可以唔駛理佢~
    [版主回覆04/16/2010 22:36:00]唔理啦! 之前佢打十次我先聽一次 係咁搵我唔係問題, 問題係我地無話題又唔係FD, 唔好扮熟啦! 打黎講自己有幾靚有幾有錢真係好哂氣!

    回覆刪除
  7. =O=...我依個月都遇到一樣的事.. 我都心諗: 唔係掛乜你以為我好好呃咩..咪諗住當我水魚啦.. 仲要係咩DETAILS都唔講..公司名唔知,DUTIES唔知,人工唔知.... 老實講同佢係完全冇交情的..有著數都唔會益我啦..咁突然打電話黎..傻GE都知佢想搵人笨..
    [版主回覆04/18/2010 00:36:00]你講得好岩啊! 無交情有好野又點會益我地, 掉轉頭都識諗啦! 佢重一路幻想緊我做佢同事 都唔知點解佢地面皮可以咁厚, 亦唔明點解咁多人上當....!!

    回覆刪除