2010年5月5日 星期三

我跟白手套的考試作戰*

最近的生活超!級!乏!味!
除了考試,還有考試,
所有的派對聚會都去不到,悶到我飛起啊!




啊!
還有一星期才能擺脫這樣的生活,
想著這兩星期可換來三個月的放鬆,
就再容忍多一陣子吧。



雖然考試令人無心機,
但愛美的程序仍是不可少的。



儘管閉關溫習可以不化眼妝帶眼鏡,



也要每天每晚抽15分鐘,




潔化毛孔,




滋潤肌膚。





每晚都睡很少,

不是我勤力啦!

只是我愛臨急抱佛腳。





幸好黑眼圈沒因這幾天的捱夜而擴大,


也許是因為白手套吧!





ELIZABETH ARDEN WHITE GLOVE EXTREME
BRIGHTENING EYE MOISTURE CREAM 15ML





每次使用一丁點



為手指帶上白手套,






輕輕在手指邊緣打點點,
眼霜很快便被肌膚收吸,用後FEEL到有層滋潤膜,
好滑,可做EYE BASE,遮瑕後亦減少眼紋的出現。



質地是比較潤的,
BABY用後也沒有不良反應。

適合開冷氣時使用,至少水份不易被吸走,
在辦公室裡就不怕現眼紋啦!




雖然救不到BABY的眼袋,






很大的眼肚>但感到眼紋進一步收細,
比起之前的眼部精華效果更明顯!







第一次使用ELIZABETH ARDEN,
真是不錯的說啦!^~~~^"






要是有眼圈跟眼紋,還屬乾眼肌的,
這支是很合用的。






謝謝THEZTYLE及ELIZABETH ARDEN 提供是次試用,
眼部PRODUCT,是BABY最樂意試用的。

9 則留言:

  1. 加油呀!!! 捱多一星期就脫離苦海啦!!!
    [版主回覆05/06/2010 23:24:00]知道!!! 好想去玩啊 好掛住班朋友仔啊

    回覆刪除
  2. 你都冇眼紋喎~
    [版主回覆05/07/2010 15:09:00]重有1,2條淺淺架! 以前就真係好勁! 自從轉左EYE CREAM(以前我用GEL)真係改善好多啊!

    回覆刪除
  3. 努力挂埋佢呀!!! 喜歡你戴眼鏡的樣子, 哈.... 一樣甜美.
    [版主回覆05/07/2010 15:09:00]今日又捱過左一科啦~~~ 好想去玩啊!!!><

    回覆刪除
  4. 都係不化妝戴眼鏡個樣好睇o的~
    [版主回覆05/07/2010 15:10:00]上面無不化妝戴眼鏡架! 戴眼鏡個張有畫眉同胭脂喎! 哈哈

    回覆刪除
  5. 但平時見得多濃妝既妳嘛~ 都係平凡一點點好~ haha~
    [版主回覆05/07/2010 17:21:00]有無搞錯! 我都算濃妝!!! >~~~~< 男人!!!!!!

    回覆刪除
  6. 邊隻EYE CREAM 咁好?!
    [版主回覆05/09/2010 15:13:00]ELIZABETH ARDEN WHITE GLOVE EXTREME BRIGHTENING EYE MOISTURE CREAM

    回覆刪除
  7. 我睇你都用過幾隻去班/美白cream,呢隻Elizabeth Arden White Glove 同 Kiehl's Ultimate White DarknessDiminishing Eye Treatment, 邊隻好用啊?同邊隻經濟D啊?
    我D黑眼圈幾嚴重,(有時仲要唔夠睡眠添),同有油脂粒! 好想減淡下啊!
    俾D意見啦! ^^
    [版主回覆05/13/2010 16:27:00]Kiehl's個隻係眼部精華, 依隻係eye cream, 所以可以同時用架! 但如果你想買一樣, 我推Elizabeth Arden>>一枝就搞撥掂哂啦! 同埋佢質地好正, 潤得黎唔笠, 好鐘意啊!!

    回覆刪除
  8. 要幾錢一支啊?
    [版主回覆05/15/2010 06:35:00]$306/15ML

    回覆刪除
  9. 睇得你0既blog多,見你可以試好多唔同既產品,好吸引,我都join 0左Ztyle喇!
    仲見到你0係theZtyle.com試用Elizabeth Arden白手套系列感受分享做封面啊!靚靚啊!恭喜晒!! ^_^
    [版主回覆05/18/2010 01:31:00]hhaaa 我前幾日都睇到, 我都估唔到!!! ^~~^ 得閒JOIN下試用啦!

    回覆刪除