2010年10月13日 星期三

率先分享嚴冬衣著♥♥走進冰窖無顧慮!!

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/columbia-omniheat/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



上週看過新聞報導今年的北半球將會面臨異常的寒冬,而歐洲地區更面臨千年來最寒冷的冬天,甚至進入「新冰河時期」。雖然香港離歐洲甚遠,但面對全球降溫,加上香港的濕度一向偏高(想起又濕又凍真係好辛苦!!),比實際溫度至少下降5度,回想起以往又濕又凍,手腳似冰的日子真係好辛苦!! 所以說,即使身在香港,我們也要好好保護身體,不能忽視寒冬的探訪喇!!



但另一方面,作為扮靚的女生,當然不希望穿得腫脹難分,搞到SIZE 0 都變成SIZE 3,是多麼令人氣憤啊!! 我也相信大部份的女生,曾為著重要的約會,穿得漂亮而捨棄厚重的保暖衣物吧。而我,也是表表者的呢!!不論20度、15度、10度都是同一件大衣,難怪自小被公公說我「冷燒霜」,其實唔明白係咩意思,大概是指我怕冷又要穿得單薄吧。哈哈



Photobucket


上週日有幸參與到COLUMBIA的BLOGGER EVENT,唔係賣廣告,但該品牌確實打破了只有厚腫大衣才能保暖的傳統觀念!


為什麼我這樣說?
你有看過禦寒裝備有如此輕薄的嗎?

Photobucket



重點是:線條美也沒因「保溫」而埋藏啊!!!

Photobucket




Photobucket


MODEL全身的禦寒裝備均是來自COLUMBIA,我特別鍾情這對OMNI-HEAT EARTH熱能反射雪靴。



絕對比U牌 型格得多!!!



若去到零下20度的雪山,只需改穿下面的裝備!這種厚度在香港也很普遍吧,但卻超!級!保!暖!

Photobucket


我這樣肯定不是我被邀到該EVENT,也不是我看過官方的新聞稿,而是我真的穿起COLUMBIA OMNI-HEAT外套,走入零下20度的冰窖後仍然溫暖無比!



再看之後的。。。。



Photobucket


進入冰窖前,大家忙著為自己挑選戰衣。

Photobucket


我選了上圖那套白色JACKET WINTER,即先前MODEL 示範過那款。看來我太高估自己!穿起裙子及抓毛上衣後,穿上S SIZE逼逼地,大概M SIZE會較合我。



Photobucket


外套裡的銀色亮圓點,正是品牌致勝專利,它能夠反射人體熱能,鎖住體溫,比一般禦寒物料更能保暖多20%




搞足5分鐘,終於換好成套裝備喇!


Photobucket


看樣子都知我超開心!!! 哈哈


除EAR HEAD、SWEARER、JACKET WINTER, 我下身穿著BACK IT UP™ PANT,上下都咁暖!唯獨鞋子沒有提供,有點美中不足喇。。。。



我的極級防寒裝備:

Photobucket


看起來也不算超腫脹! ^0^ 何況這身打扮適合零下地方!! 要是在香港,一件修身的OMNI-HEAT JACKET已經好夠用!身後就是零下20度的冰窖啦!BABY從未去過落雪地方,這次是我首次接觸零下的地方,心情超興奮和緊張!! YEAH




入去啦!!!!!

Photobucket


原先是藏酒的地方。

Photobucket


成班人好似去旅行咁!情緒好HIGH!!

Photobucket




分成兩組玩遊戲,

Photobucket



Photobucket


看我們"BEAUTY隊" 多投入!


Photobucket



原來對面都好認真喎!!



最後大家雙WIN,一齊在寒冬下食甜品。甜到漏!

Photobucket


幾位MODEL都入黎陪我地呢!!




最後少不了大合照,

Photobucket



不論工作人員及BLOGGERS,一致認同OMNI-HEAT的保暖效能!



Photobucket


最後忍唔住取走大合照。。為這次冰窖體驗留個紀念^=^ 謝謝各位喇!!




知多D: http://www.facebook.com/ColumbiaSportswearHK




永久BLOG文:http://babyalpha.hk/columbia-omniheat/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


8 則留言:

  1. 好好玩喎!你揀果套好啱你!
    哈.......前晚先同老公去完 Columbia 幫小寶揾件jacket過年旅行時著.
    [版主回覆10/14/2010 23:48:00]係啊! 佢地見到都話白色襯我啊! (次次都係淺色襯我既???) wa~~小寶著 Columbia 一定好型啊!!!!!

    回覆刪除
  2. 呢個event咁好玩O既, 哈......
    [版主回覆10/14/2010 23:49:00]係啊! 好耐無去咁好玩既event啦!!

    回覆刪除
  3. 搞到我好想買呀!!!!原來咁保曖的!!!!
    [版主回覆10/14/2010 23:49:00]超暖架! 如果你真係去天津就買件啦!! ^^

    回覆刪除
  4. wa~~wawa好開心咁喎~~
    [版主回覆10/21/2010 00:20:00]有你係度就更加開心啦!

    回覆刪除
  5. 哈哈~呢個活動幾好玩喎~~夠唔夠暖呀?!
    [版主回覆10/21/2010 00:20:00]夠哂暖啊!!! 去滑雪一流!

    回覆刪除
  6. 好凍呀
    [版主回覆10/21/2010 00:19:00]著左外套就好warm啦

    回覆刪除
  7. 可以一齊影相玩下真係好!
    有次到餐廳食飯,佢地又有個類似o既冰窖,但無人幫我地影 >_<
    [版主回覆10/21/2010 00:19:00]唔通你又係去依間餐廳???!! hahaaaa

    回覆刪除
  8. 唔係掛? 你地呢度間o係邊架? 我去個間好似o係TST
    [版主回覆10/21/2010 21:17:00]咁唔係啦! 我個間係中環架

    回覆刪除