2010年10月20日 星期三

誰說美人生鬚?! 那我不當美人啦!!

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/dermes-laser/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



認真的!!! 自小毛髮像比一般人淺色及幼小,所以從不剃手、腳毛,心想著「離遠望,唔多覺」,別人都不會發現吧。。。但我男友,一次又一次取笑我手腳毛超多!以為只有你小心眼才察覺,誰知在過去的炎夏,又有友人跟我說:估唔到你都幾多毛喎!嗚~~~~~ 超難過的啦!原來一直自己厄自己,淺色毛不至於隱形,旁觀者仍會察覺到。。。


所以在今個暑假開始加入「激光脫毛」群組,誓要擺脫毛孩之名!BABY選擇在小型的美院中心初時牛刀脫除腋毛;不過在某些敏感部置,還是交給大型的激光脫毛中心比較安心吧! ~^0^~"



Photobucket


對啦!! 這次我被獲邀到DERMES進行4次的激毛永久脫毛,經深思熟慮後(實在太多地方的毛髮想去除啦!! ),我選擇了由懂事起就困擾我的地方--唇毛



Photobucket


Photobucket


看到上圖可能覺得沒有太多了吧??!! 用不用咁著緊難過?? 剛才我也說過我的毛髮比常人幼細及淺色,確實好難拍照,但面對面來看,是相當的明顯啦!! (好像好難信服..但確實這樣喇!)



第一次見治療師SHARIN,這位準新娘超健談!!

Photobucket

Photobucket


看她房間貼滿跟客人的合照就知多受歡迎!! 詳細的講解更令我放低恐懼,因為做LASER過程需帶上眼罩,之前還狂想漆黑一片好恐怖。。會不會皮膚敏感整個紅腫。。嗅到羅味應該怎辦? 繼續合口?還是大叫?又會不會聽到儀器機的嘈雜聲音令人透不到氣。。。


幸好!只是我疑慮過多,過程中非常舒服,既沒有任何敏感狀況,痛楚程度亦非常之低(當然不是零感覺...說是無FEEL也騙你 XD),而操作儀器機時更是安靜到不得了!(是不是很奇怪我CONCERN聲音的問題...下回公佈!)









下圖就是我剛做完的一刻。。。。

Photobucket


連我超級敏感肌也只有少許的泛紅,其他人就不用害怕喇!用完少少遮瑕就更加唔覺TIM!

Photobucket


Photobucket



Photobucket

 


題外話,還記得我上月中曾參與DERMES的BLOGGER GATHERING嗎?PR已把當晚的COVER PHOTO 發給我了!!

Photobucket


正面照我變左發水麵包啊!>~~~ <""" 難怪女星要瘋狂瘦身,因為上鏡真係脹爆好多。。


 

 

而當晚試到的NO PAIN新體驗,跟大家分享最新進展啦!!

Photobucket





Photobucket



當晚我試過最新的SHR無痛激光永久脫毛,上圖是9月13晚剛做完laser,當然滑溜無比。再看看隔四星期共28日後的情況:




即使其間無採用過任何脫毛法,前半手臂的新毛毛比以前變得稀疏和短小,對比未做那邊有顯差別,只是試做過一次TREATMENT就有如此明顯的效果,教誰人不動心?! 勁想做前手臂跟小腿啊!!!




雖然NO PAIN LASER未設試做,但上面我脫唇毛那個就可以喇!! BLOG讀者只要按>>這裡<< 登記,即可試做「激光永久脫毛免費試做一次」(可選唇上// 腋下//下腹線)一次,重可以拎埋BIODERMA深層防敏保濕噴霧貨SIZE一枝




(皇牌產品,可舒緩敏感的啦!!) 平時試做無GIFT架!今次確實超著數!!大家不要錯過呢!





P.S 我知道DERMES的脫毛價格不算得便宜,下回BABY會分享我的真實個案,究竟在DERMES激光脫毛跟在其他美容中心作激光脫毛有何分別呢? 價錢?? 服務?? 效果?? 環境?? 想知道D錢使得值唔值,就要密切關注喇!!


永久BLOG文:http://babyalpha.hk/dermes-laser/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


2 則留言:

  1. Baby好靚啊! 唔肥啊! ^^
    [版主回覆10/21/2010 20:35:00]變左包包面啦!

    回覆刪除
  2. wa~~~好明星呀!!!!!(令我諗起上次同你試帽個野::嘩!!!好有錢呀!!xdxd)
    你係咪仲有幾次脫架???
    [版主回覆10/21/2010 20:35:00]喂啊!! 個個帽越諗越靚 好想買啊!! 重有3次咋!! 希望可以斷尾啦

    回覆刪除