2010年10月22日 星期五

爛面後的「曇花」護理***

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/menard-tsukika/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



看我咁懶UPDATE BLOG,就猜到最近又變得好充實吧。。。真的好忙。好忙。好好忙!! 除應付工作和功課和聚會,昨天還跟同學走上台同GUEST LECTURE傾計,面對勁人真係好淆底!! 不過也是個好難得的經驗喇!! 雖然我口中常說忙,但我發覺自己還蠻ENJOY的,看我不斷把活動填滿日子,根本是我自己羅黎!! 所以就不要再嘆氣啦~ 還是繼續努力拚博吧!!



有沒發現我最近好少POST正面相?! 因為前排用錯護膚品搞到下巴佈滿暗粒,自信心跌到零!!好彩做完一輪急救功夫,情況已經改善好多,大家不用擔心!! 不過現在真的不敢再亂用SKINCARE,尤其我這種敏感肌,搽面頰好岩FEEL但換上下巴就過於滋潤,真係好煩。。。暫時都係用返穩陣日本品牌--MENARD



Photobucket


謝謝好友MICA送來的實用小禮物,「TSUKIKA」(曇花)系列體驗版套裝,小小一盒已能應付到我早晚需要!!


Photobucket


平時我愛用BEAUNESS敷面,曇花系列都係第一次試,體驗版一盒6枝,有齊卸妝、潔面、按摩霜、爽膚水、EMULSION跟LOTION。


Photobucket


裡面有齊產品資料及份量表示,需要用幾多就自然清楚哂!

Photobucket




BABY上周陪家人內地遊時就帶了這盒體驗裝,用了2天覺得不錯,回來後都忍不住KEEP住著,現在已經見底了!! 當中我最喜愛MENARD的按摩霜:

Photobucket


質地好細滑,絕不像平時按摩霜般油林林。配合MENARD獨有研發的美肌運動學(Kinetic Beauty),別以為按摩會好費時,整套動作都係3分鐘咋! (有關面部按摩POST遲些再跟大家分享,很難拍照的啦> <)!! 按摩後皮膚血液循環都好D,之後的吸收都會好好多!!



由於下巴的暗粒尚未清哂,我會避開暗粒位置,但暗瘡印就唔使怕,因為按摩會加快角質層更新,加速淡印時間!! 平時MENARD價位不菲,即使心動荷包都好肉痛,但TSUKIKA產品只在$200-$300間,建議對MENARD護膚品有興趣者,不妨以這TSUKIKA產品初試牛刀呢!












永久BLOG文:http://babyalpha.hk/menard-tsukika/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


沒有留言:

張貼留言