2011年9月17日 星期六

敏感皮膚換季必用 ♥ Avalon Organics 薰衣草紓緩護膚系列

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/avalon-organics/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



秋天無疑是最舒服的季節 ,可是換季過渡期對敏感人來說絕不好過~ (>.<) 天氣轉變容易敏感,平日慣用的護膚品突然失色,春夏面霜變得不夠力、精華未夠保濕,甚至面頰會有點點微紅出現,也許是皮膚作出的警號~ 提醒我要跟換產品。


Photobucket


可是也不能隨便轉換~ 最好就是使用成份溫和天然的有機護膚品,且不含苯甲酸酯、人工色素及香料,把致敏機會減至最低。像美國有機品牌 Avalon Organics 就是其中的代表,它家以有機香薰油研製產品,旗下的薰衣草紓緩護膚系列就特別針對乾燥秋天而設,好岩現在使用。(*v*)




說起 Avalon Organics ,記得剛跟 HUBBY 一起時~ 發現他頭髮好易出油,搜尋下在網路入手過幾枝(那時屈臣氏還未有售呢!) TEA TREE SHAMPOO ,去頭油效果真的很好啦~~ 那時賣家還告訴我 Avalon Organics 最出名是薰衣草護膚品,沒想到多年後有機會試用呢!

Photobucket


Avalon Organics 所有產品含超過70%天然成份,而且價位大眾化,比起其他有機品牌親民多,這枝 薰衣草紓緩潔面啫喱 (HK$54.9/200ml) 就比較適合中性至油性皮膚使用,我自己膚質較乾就沒有用啦~ 不過爸爸都說抗油功能不錯,洗得好乾淨呢!


Photobucket


薰衣草活力眼部啫喱 (HK$119.9/30ml) 成份有透明質酸、有機薰衣草及甘草等,我覺得減浮腫能力確是不錯啦! 而且屬於清爽眼霜型,後生女應該喜歡。


Photobucket
氣味很淡。雖然說是啫喱,不過質地都較水的~ 輕輕推開已被吸收,配合按摩也能夠抗疲累。專為敏感肌而設~ 沒有半點不適,也不會起油脂粒。

Photobucket


精華方面不少得 薰衣草更生面部精華素 (HK$119.9/30ml) ,說真的 ~~~ 真的很喜歡它沒有多餘的香料,敏感人士最怕就是香香PRODUCTS,一般遇著的假薰衣草味好難頂,這次也令我一改對薰衣草的看法呢。

Photobucket


精華素的質地比眼霜滋潤,不過都是屬於快被吸收,用後臉部變得光澤,皮膚都好像舒緩一些,再沒有點點微紅出現。



Photobucket


最後是我最極力推薦的 薰衣草日用保濕霜 (HK$99.9/50ml) 。雖說是日霜但我早晚愛用,保濕度非常好~ 而且只係HK$100,比很多大品牌都優勝。


Photobucket


一般敏感人皮膚較乾,比較適合使用 CREAM狀質地的面霜,不過有時遇著面霜太潤,也怕會有粒粒出現~ 最好選用著重補水成份的面霜,像透明質酸~ 而有機薰衣草、葡萄籽多酚有助減少皮膚泛紅,是天然的抗敏成份,在這罐都找到。

Photobucket


我用了超過三星期~皮膚有變光澤,換季帶來的敏感亦減少,而且很適合秋天使用,補濕得來又不會太潤。雖然 Avalon Organics 宣傳不算很多,卻有很多朋友仔喜愛,可見以天然有機及親民價位為賣點大有市場力呢,試用過後也覺得很值得入手喔。


*Avalon Organics有機薰衣草紓緩護膚系列於指定屈臣氏獨家發售。

Avalon Organics Fan Page : https://www.facebook.com/AvalonOrganics.hk

 




加入下面連結:不定期有獨家送禮、網購分享、美妝心得、新品情報等分享。

 

 



永久BLOG文:http://babyalpha.hk/avalon-organics/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


5 則留言:

  1. cream會唔會好"笠"?
    混合性岩用嗎?
    [版主回覆09/19/2011 00:24:00]佢都算快吸收~ 唔會笠

    回覆刪除
  2. 但係我唔係咁易換到SKIN CARE, 一陣佢又會係咁生粒粒, 唔知咩先ARM用
    [版主回覆10/10/2011 18:47:30]我同意護膚品要試過先知得唔得,或者你去門市試左個質地先啦。:)

    回覆刪除
  3. 我今日去左睇, 問個SALES個洗面會唔會乾而家用,
    佢答我會, 介紹左另一隻ROMY (MADE IN AUS)
    我用左係手都覺得OK~
    咁其實呢個牌子的野係咪而家換季係用得GA?
    唔會乾GA...? 謝~
    [版主回覆10/10/2011 18:41:23]依隻洗臉係for oily skin, 如果你係中性或乾性我唔建議用,精華同面霜就適合任何皮膚的。:)

    回覆刪除
  4. 咁個DAY CREAM可唔可以夜晚睡前塗GA?
    [版主回覆10/10/2011 18:45:21]依隻日霜本身無防曬,如果你皮膚唔係好乾可以夜晚用埋,我自己皮膚非常缺水,依幾晚會用返保濕度高的晚霜。

    回覆刪除
  5. 我去門市佢話冇TESTER比我試丫陰公~
    我係混合偏油的@@ 那應該可以用個洗面吧?XDD

    回覆刪除