2011年9月8日 星期四

迪士尼黑色世界 ♥♥♥ 未入場。先過癮

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/disney2011/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



Photobucket


不知由幾時開始,萬勝節成為港人至愛節日之一,主題樂園的鬼屋更係每年必到的地方,講真一句~ 唔去真係無話題!! 話說我都去過迪士尼黑色世界三年啦,入得迪士尼,唔係為嚇而係為靚為氣氛!

Photobucket


今年驚嚇主題為「頭」入迪士尼黑色世界,造型依舊勁靚,服裝、化妝全部做到一絲不苟~ 單是欣賞鬼態都夠開心啦!

Photobucket


而故事背景就是馬戲班裡面啦! 當日的 BLOGGER 活動,大會就特別佈置這間馬戲班,有一眾大學生參與~ 當晚氣氛超好,實在好熱鬧~ (^O^)

Photobucket


今年以頭做主題~ XDDD 少不了一些玩頭的遊戲啦~



Photobucket


這個WEB GAME 能夠上載你的樣貌,可以選擇連接 FACEBOOK 跟好友分享,然後有趣就事就發生啦~~~~ (*v*)!!!



Photobucket


你會看到中世紀的自己出現在遊戲面前,那個「你」是KEY得相當逼真啦!! 之後我也有去迪士尼黑色世界網站(按這裡) 再玩,發覺沒有前蔭、極大頭照會貼近一些,有興趣也可以玩玩喔。

Photobucket


這是我好友嵐嵐的照片~~ HAHA 她面型太細陰影很大,鼻子也神奇變高很多!! XDD

Photobucket


也不只是 UPLOAD相片而已,每星期有最新劇情發展,就像自己變成連續劇主角一樣,弄得我也好想搞清楚結局發展~ 究竟我最後會怎樣呢....?!! (>O<)


Photobucket


另一個則是用迪士尼黑色世界 IPHONE APPS,剛才在IPHONE SEARCH不到,應該還未出街吧?! 它運用AR玩意可以連接 PRINT MEDIA,只要把鏡頭對著就有驚喜爆出呢!至於爆出乜野呢~~~ 就先賣過關子啦! (^.^)



Photobucket


至於樂園實況,讓我入場後再跟大家分享啦! 這樣嚕!! :)




加入下面連結:不定期有獨家送禮、網購分享、美妝心得、新品情報等分享。

 

 



永久BLOG文:http://babyalpha.hk/disney2011/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


沒有留言:

張貼留言