2011年9月16日 星期五

SOYJOY 大豆鮮果蛋糕 ~ 久違了的自製甜品樂 。 健康又好玩的!

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/soyjoy/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



Photobucket


曾幾何時我很愛弄甜品,像蛋撻、曲奇、布丁、TIRAMISU、黑森林、慕絲蛋糕等都有整過,都不是在蛋糕班裡學啊~ 因為良朋天麗是個甜品高手,那時經常一起研究食譜,跟著玩就成了!!! (*v*)

Photobucket


不過很久沒親手弄過啦~~ 大概跟HUBBY一起久了,連心思都懶得付出! o...說穿了,弄甜品都是為逗男友開心~ 不要怪我啦 (>.<) 嘻嘻~ 上星期就在 SOGO CLUB  甜品師傅的指導下,炮製了精美的 大豆鮮果蛋糕 ,給男友一個小驚喜呢!!

*上圖咁完美當然不是出自我手啦~ (笑)

Photobucket


第一次到 SOGO CLUB 整甜品,小班教學好開心~~ 老師超NICE,對大家也好照顧。

Photobucket


看他超EASY就完成啦~ 在 SOGO CLUB 學做甜品~好處就是所有材料份量都為你準備好,基本上跟著指示就成功,最岩平日不弄做甜品,想在節日搞心思的女生~ 但不好處,就是欠缺親自選料、度份量的趣味啦~

Photobucket


既然是大豆蛋糕,就少不了上圖啡色點點的大豆粉,大豆對降膽固醇、改善腸道、預防骨質疏鬆都很有幫助~ 是種很健康的食材,大豆粉可在蛋糕材料店找到啦。

Photobucket


愛做甜品的最大原因是我很喜歡裝飾啦! 把生果弄成可愛賣相,會為蛋糕加分不少~ 自己望到也會歡喜,雖然跟老師作品仍有一大段距離,不過也很滿意啦!

Photobucket


來張合照先~ 極多生果,有士多啤梨、火龍果、奇異果、藍莓、桃駁梨,全都是我愛吃的生果!!


Photobucket


最後就拿回HUBBY家分享啦!! 現在望著相肚都在打鼓啦....不過我發覺落CREAM太少,令到大豆味有點濃~ 下次要好好掌握份量先!


大抱歉~~~ (>.<) 由於SOYJOY方面將蛋糕班詳情更改了~ 由早前說的免費變到收材料費HK$80,另早前的聯絡電郵亦是給錯的....(@___@) 我自己也好失望,也不再在這裡分享蛋糕班詳情啦.......... .... 對你們造成混亂,再次向讀者說聲抱歉!!


Photobucket


眼利的讀者應該有留意到蛋糕上的碎碎~ [只有我自己望到嗎?@_@)] 其實來自 SOYJOY 大豆果滋棒 ,這次WORKSHOP也是多得SOYJOY公關邀請,才知道大豆有咁多益處呢~

Photobucket


平時我只吃士多啤梨,原來提子都好好味道,而且1枝已經飽肚,我OT時會用它代晚餐,總好過吃些味濃又沒營養的外賣~ 而且都是低卡路里、低GI,由全天然非基因改造大豆烘焗而成,是很健康的飽肚零食。

Photobucket


也有6種口味啦! 葡萄杏仁、朱古力香橙、杏桃、山楂、士多啤梨、高鈣香蕉,個人最喜歡士多啤梨及香蕉,沒想到香蕉零食會係GOOD的~ 還一直誤以為怪怪! XDD 好了好了!! 有了SOYJOY 以後就要戒掉「四高零食」啦~~


Photobucket


就這樣啦~ (^O^)





加入下面連結:不定期有獨家送禮、網購分享、美妝心得、新品情報等分享。

 

 



永久BLOG文:http://babyalpha.hk/soyjoy/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


10 則留言:

  1. 好正呀~~~自己diy!!!
    [版主回覆09/19/2011 00:25:00]對啊~~ 很久沒弄過甜品啦! ^^

    回覆刪除
  2. is it free???so delicious!!!
    [版主回覆09/19/2011 00:25:00]FREE架!! ^O^ 去參加啦!! 先到先得的

    回覆刪除
  3. 我一12AM就SD EMAIL去,,不過SD唔到呀,,,係個EMAIL有錯定係20/9 O既幾點開1可以SD呢><""好怕FULL左~
     
    [版主回覆09/20/2011 11:20:00]sorry ar!!! 佢地個邊好混亂! 今天我收到PR消息係轉聯絡電郵同埋收返$80材料費~ >.< soyjoy突然改變主意唔FREE了! ~~~(@___@)

    回覆刪除
  4. 我都sd ng到wo..
    [版主回覆09/20/2011 11:55:00]她們之前俾錯電郵地址>.<

    回覆刪除
  5. MsBabyalpha....The class  will charge HK$80/person for their members.
    [版主回覆09/20/2011 11:19:00]我岩岩知道都好嬲啊>.<!!! 明明那天和之後email她們都說免費的! 但soyjoy突然改變主意, 話要收返$80材料費, 就連聯絡電郵都要改! 好心怕多人玩就唔好講free啦....... 現在要我改口, 出左街點改啊>.< really sorry!!!

    回覆刪除
  6. 仲有 ... Their email is soyjoy@otsuka.com. hk
    [版主回覆09/20/2011 11:41:00]JOJO~ 那段資料我是整段copy and paste的~ 之前她們SEND錯電郵~ >.< 整個都太混亂了.... 再次對你說聲抱歉

    回覆刪除
  7. $80唔緊要呀,,不過琴晚SD左成晚都SD唔到..><好怕FULL左呀,,,,,我好想整呢,,睇完你個BLOG~
    [版主回覆09/21/2011 22:56:00]其實hk$80 都好划算, 話哂都係sogo club~ 材料充實又齊工具~ 只係我唔滿意佢地話完又轉~ >.<

    回覆刪除
  8. 我成功報到名呀!! 唔知有邊位sis都報到呢?
    [版主回覆09/21/2011 22:56:00]恭喜哂啊!!! (^o^) 玩得開心d啦~~

    回覆刪除
  9. 好想食呀..HAHA..我都好耐冇整了

    回覆刪除