2008年4月22日 星期二

拜拜sem2

來到yr1最後一天上課日啦
雖然我還有兩個group report未交
但是心裡仍然很興奮 ...
接著便是3-13/5的考試
今個sem我會盡力溫書的 也希望不是講下就算啦

今天收到老公的SMS 好幸福
因為我們都不會常常send 短訊的
所以收到會份外喜悅

為暑假工的事而煩惱
原先想今年休息一下就不上班啦
但現在又想留點錢購物 又不想暑假也問家人取生活費
另一方面, 又不想像上年般朝9晚6的長時間工作
唉 ...怎麼辦? 有什麼可以少時間人工又ok?
其實補習也蠻好 只是頭半個月糧要俾agent食
一想起就不甘!!!! 而且好驚學生補到7月試後就byebye
好煩呢!!!

問老公意見,
我:咁點揀好喎?
子聰:做少奶奶啦
我:真係?:!你肯養我我就唔搵野做啦!
子聰:好..我包食包住
我:那我還有沒有家用架?
子聰:無架啦
我:咁買野都要錢架?
子聰:咁咪唔好買囉

到最後 我還是要靠自己既 ...哼哼


沒有留言:

張貼留言