2010年12月14日 星期二

大愛的SPIRAL GIRL裙子♥13號的重大意義

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/spiral-girl/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



大家有無覺得。。。人也需要冬眠啦~~ 多麼想每天可以睡多一、兩小時、又希望每天有足夠化妝扮靚、晚上又可以邊敷面膜邊看VAMPIRE DIARY,其實我好喜歡"懶懶閒"的生活,可以睡到自然醒是超幸福的事情喇,~~ 每天為著工作、功課賣命,即使你得到物質享受又如何,到最後還不是兩腳一伸。。。


不過嘛,做人可不只是對自己負責任,看到我的父母每天努力工作,為的不就是讓這個驕生慣養的獨生女可以得到幸福無憂的生活嘛,到將來我也是一樣要他們好好過呢!! 所以懶懶閒計劃,還是放在週末、或者我到退休年齡後才能實踐吧。



廢話UP完,我好想分享近日我好愛好愛的裙子啊!!!! 嘻~~~ 其實最近買了好多,但這條大大愛愛,要率先SHARE!!



Photobucket


先放SPIRAL GIRL的官網照。穿得好SEXY,但。。。穿在我身完全找不到這感覺 XDD 原有3色(米、深藍、黑),我又一如以往買淺色,但其實黑色也好好看,而且有修身效果。



換我喇~~~!


Photobucket


那天看LUNA SEA要拎好多野,平日的袋子根本放唔落一部G12,所以要拍好照也好煩惱,加上那天買了"秘密",無奈下都要揹書包出去(嘻)。其實這樣子"上春下冬"有點怪誕...那天天氣比較涼快,而且演唱會在東涌博覽館,氣溫再低一點,最後也有加上外套,為了看清裙子才除下的。



Photobucket


加了外套整體感體好看多了,仿皮衣之前介紹過(舊文按我),無論襯OP、半截裙、長褲子(只要不是粉色)都好好襯,數數手指今個秋冬穿過不下十次,又係大愛喎!! 另外,因看SHOW穿及膝BOOT好難狂歡,下次改穿長襪加及膝BOOT應該會好睇D,還要物色新大袋子了!! (^**^") 又另外,其實這條OP還滿低胸的,光穿裙子就好易走光喇(雖然沒什麼地方可走...),不過加上外套自我安全感增強。




最先被這條OP吸引,是看到那很特別的羽毛圖案,
Photobucket


連我這個碎花怪也不敵7彩的羽毛嚕,真係好少有好靚呢!!



一般OP較短的話,即伏低會看到PATPAT那種,一向做法就是穿蕾絲或花邊的短褲打底,活動也比較隨意,但某些裙子風格跟蕾絲花邊就不太相襯,像SPIRAL GIRL這條就是了!! 而已日本人真係好細心!!


在裙子的內裡就設有同花款的短褲打底,而且有四顆鈕扣,不像連身褲般去大小解非常麻煩。

Photobucket
 

話明有四顆鈕扣,都係扣哂最好,因為我太懶只鈕頭尾兩粒,看SHOW時太HIGH,大動作到甩掉了!! 幸好沒人發覺,不然好尷尬啊! (>"<)




介紹裙子就到這裡喇~~ 以下是那天的妝容:

Photobucket


今次有畫到下眼線啦,眼睛有輕微放大一點,不過最佳撇步都係帶返對大眼CON先得!! 妝容太簡單就不介紹了! 想知的就隨意發問喇! =)



最後,我想說回昨晚那條微博。。。。不用擔心喇~ 我跟HUBBY沒事了,只是每個13號都是我倆的紀念日,見足三年多,即使沒有慶祝但見到面已經好開心,對我來說是一種意義喇!! 但昨晚就突然見不到,心情好差好失落。我絕對明白你有你的苦衷,只是..我仍然會介懷,好小朋友嗎?! 但這就是我嘛.... 這次就算了,但願以後的13號你都會在我身邊就夠了 =)



永久BLOG文:http://babyalpha.hk/spiral-girl/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


6 則留言:

  1. 上春下冬好攪笑
    我都係覺得加番外套BALANCE好多呢
    [版主回覆12/15/2010 10:20:00]短袖嘛~ 依幾日凍返又要收埋無得著啦 ><

    回覆刪除
  2. 唉呀, 我都有0個個袋呀, 咁靚既"書包", 冇所謂啦~ =) 
    [版主回覆12/15/2010 10:22:00]依個袋真係好大好實用啊!! 不過我想買返個miu miu, 裝到個相機都好啊!

    回覆刪除
  3. 我也想男友每個18號都在我旁...
    忘了那年的拍拖紀念日竟是年初一...!連見面的機會都沒有。
    [版主回覆12/15/2010 12:06:00]講出黎好似好無聊~ 但女生也希望每個紀念日也有愛人相陪啦!

    回覆刪除
  4. THE VAMPIRE DIARIES都係我至愛! 我愛死Damon!Super hot!
    [版主回覆12/15/2010 23:23:00]我都愛DAEMON!!!! 有集KATERINA親DAEMON, 我真係以為佢係ELENA, 內心超激動啊!!!!!! 好想見到佢地一齊!!

    回覆刪除
  5. 我知你講緊SEASON 1 FINALE! 有冇追SEASON 2??
    [版主回覆12/16/2010 01:55:00]梗係有啦! 追到貼一貼...不過xmas又無得睇!

    回覆刪除
  6. 佢再播個時好似就係我考完試, 都唔知係好定唔好 = =
    [版主回覆12/17/2010 00:27:00]考MOCK嗎??? VAN今年是F.7嗎?!

    回覆刪除