2008年1月25日 星期五

重回學生身份

開學後真係忙到crazy
幸好add drop個度搞左個下午就搞好 唔使再煩等人讓位
雖然今個sem讀5科 但有好多科都唔係自己強項 especially PTH!!!
我連聲調都分不清 更莫說聲母,韻母 唉~~~
唯有加倍努力吧!!!
除左PTH 今個sem重有自己好鐘意既Global Culture
雖然難但係really funny
而multimedia都係做flash當學下啦 我諗到時都係要請教人多 ^"^
另外food & body都係bio野 都不太擔心既 話哂ce都考過bio

最後就是EAPP 即是eng啦~
我真係好鐘意上!!!! leacturer既teaching style真係幾岩我
要active又唔會過火 唔使你專登搞爛gag
同埋佢好著重pronunciation 重成日教phonetics
parachrase 又可以學多好多vocab
so上堂真係好開心 重識到個好同學 兼大家既性格幾似

umum.... 其實返學都幾開心既
but重未搵到人星期2 1點有空堂同我lunch =____="!!!!!

non-jupus總算完成一半 報埋CM就大功告成
唯1可做就是等SEM1成績 ...已知2科啦 其餘的......I'm so scared.

沒有留言:

張貼留言