2008年1月4日 星期五

full-time

今日12點就起左身 搞好哂就出去荷廣搵嵐嵐,sasa,阿4 lunch
返左學校拎cert 班老師重認得我 哈哈
之後係圓台傾左陣就趕去幫個靚仔補習 真忙!!
好忙 ...補完打俾子聰佢已經過左黎 真好
等佢係明記食埋野就出TST行街囉 
因為我真係好想行下街啊!! 老公真係好 =]
雖然無收穫 不過都幾開心
之後就過左廟街間4季食煲仔飯 (終於食到囉 呵呵)
雖然無咁凍但都好多人食喎 要排隊!!
其間重見到件令我好反感既事 個阿媽真係自私!!!!

食完就過左去搵阿jill  無見1排仍然咁無聊
我諗佢同老公熟左1定好岩傾
不過老公說他們無聊的程度不同(咁都有得計?!)
傾左陣都走lu 老公重係廣良興買芒果乾俾我食
(細個公公成日買俾我架 所以好有回憶同開心 多謝老公唷!)
送埋我回家bb就去打機囉


今日好開心呢 日日都咁充實同見到老公就好喇
簡單1點也很美 =]


 
p.s 原來老公重記得以前1齊時係廟街食過煲仔飯囉
重以為只有我1人才會記下這些碎事


方大同隻<未來>好悅耳 我好鐘意!
推介x1000

沒有留言:

張貼留言